Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whiteshit skrev (1 time siden):

Når en ser ka city, united, chelsea og arsenal t.d. driver med så blir det jo galskap å ikkje prøve iallefall.

City er jo én ting omtrent for seg selv. Veldig tynt utenom Foden. De andre tre klubbene du nevner skiller seg fra City og Liverpool.

Hvis man ser på akademispillere med debut etter år 2000 er det kun TAA som har nådd 100 kamper for Liverpool. Curtis Jones er ikke så veldig langt unna.

I Chelsea så har man Mount, James, Hudson-Odoi, Christensen, Loftus-Cheek og tidligere Abraham som alle har vært faste i troppen de siste par årene. Fire av de starter jevnlig nå når de er skadefrie. Alle disse utenom Abraham har over 100 kamper. Så har man Bertrand fra tidligere på 2000-tallet.

Arsenal har hatt noen. Iwobi, Wilshere og Maitland-Niles med over 100 kamper. Nå har de Smith-Rowe og Saka fra akademiet som faste og viktige spillere i laget. Saka har over 100 kamper nå, og Smith-Rowe nærmer seg.

United har Pogba, McTominay, Rashford, Greenwood, Lingard som nåværende spillere fra akademiet med over 100 kamper. Og en hel haug fra etter år 2000, som Evans, Welbeck, Cleverley, Fletcher, Brown osv.

Mulig jeg har glemt noen, men jeg stussa litt på utsagnet i tweeten at det er Liverpools DNA. Det har det i hvert fall ikke vært på en stund. Uansett, jeg synes det er dritkult når lag har faste spillere som er oppvokst i klubben så jeg håper Liverpool får flere etterhvert de også. 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (59 minutter siden):

City er jo én ting omtrent for seg selv. Veldig tynt utenom Foden. De andre tre klubbene du nevner skiller seg fra City og Liverpool.

Hvis man ser på akademispillere med debut etter år 2000 er det kun TAA som har nådd 100 kamper for Liverpool. Curtis Jones er ikke så veldig langt unna.

I Chelsea så har man Mount, James, Hudson-Odoi, Christensen, Loftus-Cheek og tidligere Abraham som alle har vært faste i troppen de siste par årene. Fire av de starter jevnlig nå når de er skadefrie. Alle disse utenom Abraham har over 100 kamper. Så har man Bertrand fra tidligere på 2000-tallet.

Arsenal har hatt noen. Iwobi, Wilshere og Maitland-Niles med over 100 kamper. Nå har de Smith-Rowe og Saka fra akademiet som faste og viktige spillere i laget. Saka har over 100 kamper nå, og Smith-Rowe nærmer seg.

United har Pogba, McTominay, Rashford, Greenwood, Lingard som nåværende spillere fra akademiet med over 100 kamper. Og en hel haug fra etter år 2000, som Evans, Welbeck, Cleverley, Fletcher, Brown osv.

Mulig jeg har glemt noen, men jeg stussa litt på utsagnet i tweeten at det er Liverpools DNA. Det har det i hvert fall ikke vært på en stund. Uansett, jeg synes det er dritkult når lag har faste spillere som er oppvokst i klubben så jeg håper Liverpool får flere etterhvert de også. 

Han mener vel at det har BLITT Liverpools DNA etter at FSG tok over. Og det er forsåvidt sant. Det har blitt satset mye mer på ungdommen etter at FSG tok over. Inkludert at de bygde nye enorme Axa Training Centre for å få samlet hele klubben på et sted med mer naturlig flyt seg i mellom.

Lenke til kommentar

Minamino er muligens på vei ut. Origi også  Hva som er tenkt er vanskelig å svare på da nyheten kom ut av det blå. Men Klopp pleier å ha en plan. ;)

 

Vært blandet dropps fra det kontinentet, Lucas,Maxi, Mascherano,Suarez og Coutiniho var braksuksesser. Mark Gonzalez, Insua, Coates mm funket mindre bra.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Jeg er litt redd for at signeringen av Diaz er en indikasjon på at Liverpool ikke kommer til å signere en ny kontrakt med Salah.

Selv om det i utgangspunktet strider med lønnsstrukturen i Liverpool, så er egentlig lite som taler mot å tilby Salah en 4-års eller 4+1-års kontrakt på £350k. Jeg tror det er noe som Salah kunne godtatt og klubben kunne levd med.

Men mulig det bare er jeg som er pessimist og at Diaz er en erstatter for Minamino som ender opp med å selges, slik at Liverpool kan spille Salah, Jota og Diaz for å avlaste Mane og Firmino. 

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (5 minutter siden):

Fantastisk med Harvey tilbake og mål i tillegg. Tror nesten det må bli hans navn bak på neste drakt.

Han kunne egentlig ikke hatt et bedre comeback. Det ser ikke ut som han har mistet touchen som en følge av skaden. Hadde nesten glemt hvor god han er. Roen, ballkontrollen og overblikket. Helt herlig fra en som bare er 18 år gammel.

Lenke til kommentar

Ikke mistet touchen og heller ikke mistet selvtilliten. Og ja, det er faktisk ganske sykt at en 18-åring kommer såpass kjapt tilbake fra en sånn stygg skade og bare fortsetter å mate på som han gjorde før. Virker som han har hodet med seg og har driven som skal til for å bli en stor spiller!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...