Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henderson var god idag. Han løftet laget et hakk faktisk.

I 2. omg kan jeg være enig, men i 1. synes jeg han hadde utrolig mange svake involveringer.

 

Grunnstammen i dette laget er utrolig sterkt, men Henderson er en av få jeg føler man ikke kan stole helt på. Tilsvarende med f.eks Lovren, får alltid litt hjertebank når han er involvert, for man vet aldri helt hvor det bærer. Van Dijk og Alisson er gode eksempler på det stikk motsatte, er en viss trygghet og kontroll over det de holder på med. (selv om det selvfølgelig skjærer seg en gang i blant der også)

Lenke til kommentar

I 2. omg kan jeg være enig, men i 1. synes jeg han hadde utrolig mange svake involveringer.

 

Grunnstammen i dette laget er utrolig sterkt, men Henderson er en av få jeg føler man ikke kan stole helt på. Tilsvarende med f.eks Lovren, får alltid litt hjertebank når han er involvert, for man vet aldri helt hvor det bærer. Van Dijk og Alisson er gode eksempler på det stikk motsatte, er en viss trygghet og kontroll over det de holder på med. (selv om det selvfølgelig skjærer seg en gang i blant der også)

 

Vel, jeg er ingen stor fan av Henderson generelt sett, men jeg synes kampen idag var bra for hans del. Han var langt ifra banens beste, men han var tilstedeværende hele tiden og gjorde jobben. Midtbanen fungerte meget bra, uten at man skal ta bort Milner eller Wijnaldum sin kamp av den grunn.

 

Enig angående Lovren og Mignolet/Karius. Jeg ble faktisk litt nervøs igår når Lovren kom på banen. Man vet jo aldri hva den karen kan finnne på. Helt enig angående soliditet. Jeg er iallefall positiv til at Alisson har vist hva han er for noe fra første stund og hele sesongen. Akkurat hva Liverpool trengte. Samme med Van Dijk.

 

Vel, Henderson er ingen Steven Gerrard. Han er vel til og med litt upopulær blant fansen. Virker som en del ikke hadde brydd seg hvis Henderson hadde blitt erstattet av en annen midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Har ikke noe å si hvilket lag Pool stiller opp med til den kampen allikevel. Fittemourinho kommer nok ikke til Anfield for å spille fotball, han skal bare parkere bussen sin og reise hjem igjen med ett poeng, så er han og laget fornøyd med det. 

 

YYad.jpg

Bare at i år er bussen enda enklere å bryte ned. Så no worries, United lekker som en sil bakover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...