Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på det som et rent uhell. Kom borti ballen med kneet. Andre keepere kan selvfølgelig ha færre uhell. Men jeg synes ikke at det var tabbe.

 

Nei, det var ikke en tabbe. Uheldig er et bra ord. Men ballen ble tapt på egen banehalvdel, noe som førte til muligheten, det var såvidt jeg husker en tabbe.

 

Mignolet hadde nok hoppet rundt i feltet mange ganger i den nevnte situasjonen uten å være i nærheten av ballen. Han hadde iallefall ikke holdt den, det er nok sikkert og visst. Latterligste er jo at de plutselig filmet Alisson og deretter Mignolet 1 minutt etter målet. Som om Mignolet duger til noe. I min bok gikk det mer inn som: "se, Alisson har gjort en svak inngripen denne sesongen, hvor mange gjorde du når du faktisk fikk kamper Mignolet?"

Lenke til kommentar

Klar tabbe i mine øyne, forskjellen fra forrige sesongs keeper er at Becker gjør veldig mange flere ting riktig og er en matchvinner for Liverpool. Det der kommer til å skje igjen.

Utenom den store tabben for flere måneder siden er den eneste tabben jeg kan huske når Alisson forsøkte en lav pasning gjennom midtforsvaret til en på midtbanen. Den ble fanget opp av en motspiller fordi pasningen var svak, kan ikke huske om det ble mål, men en stor sjangse ble det iallefall.

 

Jeg synes det er tabbe når spilleren burde gjort et annet valg. Kan ikke si at han på forhånd burde vite at det var et dårligt valg.

Joda, det kan nok diskuteres om Alisson burde ha forsøkt å holde den, eller bare skyve den videre eller bokse. At han valgte å forsøke å holde den og at det ikke gikk så bra, det er ikke en tabbe. Det var heller smart av spilleren som stod på riktig plass på riktig tidspunkt, en skikkelig måltyv. Hadde ikke han stått så bra plassert hadde situasjonen ikke engang ha vært interessant å se i reprise (i forhold til keeperspillet).

 

Alisson selv er sikkert enig med dere, og vil nok jobbe hardt for å bli enda bedre.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...