Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler. For det første så ser det ikke ut til at eierne liker å bruke masse penger netto, for det andre tviler jeg på at Dortmund kommer til å selge, tror heller ikke at så mange av dem er villige til å dra nå som de har fått skuta på rett kjør, for det tredje så tror jeg han heller venter til sommeren.

Har vist seg å ikke være det beste å hente masse spillere inn samtidig. Kanskje han får noen spillere kjørt inn i filosofien sin allerede før sommeren slik at det blir færre nødvendige kjøp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvis det stemmer at Klopp er Liverpool-fan får vi håpe han klarer å holde hodet kaldt. Det er ikke alltid en fordel å være for emosjonelt involvert i "jobben".

Klopp er allerede fra før av vanvittig emosjonelt involvert i jobben, det er jo hele fyren så og si.

Lenke til kommentar

Han skriver under for 3 år. Blir nok kontraktsforlengelse om et par år. Kan umulig være nok tid ellers med tanke på at han brukte god tid i Dortmund til å gjøre dem til et godt lag i CL. Gikk raskere i Bundesliga, men konkurransen var litt mindre der.

Men så spørs om hvordan det blir nå. I siste sesongen hans virket det som at motstanderne fant oppskriften til å slå Dortmund. De klarte seg ikke like bra mot lag som lå lavt.

Lenke til kommentar

Han skriver under for 3 år. Blir nok kontraktsforlengelse om et par år. Kan umulig være nok tid ellers med tanke på at han brukte god tid i Dortmund til å gjøre dem til et godt lag i CL. Gikk raskere i Bundesliga, men konkurransen var litt mindre der.

Men så spørs om hvordan det blir nå. I siste sesongen hans virket det som at motstanderne fant oppskriften til å slå Dortmund. De klarte seg ikke like bra mot lag som lå lavt.

 

Det er noe jeg er mest spent på, men alt er jo bedre enn mangelen på press som Liverpool hadde mesteparten av forrige sesong. Det tafatte spillet ønsker jeg ikke å se igjen.

Lenke til kommentar

Har vært en stor fan både av personen og treneren Klopp helt siden Mainz-dagene, så det er selvfølgelig kjipt at han endte i Liverpool.

 

Samtidig er det veldig moro å få han inn i PL, ligaen trenger flere sterke personligheter. Men håper selvfølgelig at han ikke får det til :)

 

Gratulerer til dere med en spennende manager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...