Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gomez ut med skade

GOMEZ UT MED SKADE

Joe Gomez vred seg i smerter etter en takling, og måtte gå av banen under kveldens U21-landskamp.

Arve Vassbotten // @arvaldo Tirsdag 13.10.2015 kl.20:42

 

Både Jordon Ibe og Joe Gomez spilte fra start da England møtte Kasakstan i Norges gruppe i EM-kvalifiseringen for U21.

 

Gomez ble byttet ut etter 80 minutters spill, etter at han hadde fått behandling i flere minutter med en skade.

 

Kneskade

 

Liverpool-forsvareren gikk ned for telling etter en takling av Abat Aimbetov nede ved hjørneflagget, der han så ut til å få en vridning i kneet. Foreløpig er omfanget av skaden ikke kjent.

 

Ifølge Liverpool Echo vil han bli undersøkt på Melwood onsdag.

 

Jordon Ibe hadde flere gode muligheter på kanten for England, før han ble byttet ut etter 65 minutter.

 

England vant 3-0 etter scoringer av Ruben Loftus-Cheek etter 53 minutter, Nathan Redmond etter 70 og Chuba Akpom fire minutter på overtid.

 

Mange Liverpool-spillere i aksjon

 

Det har i det hele tatt vært en aktiv kveld med landslagsfotball for Englands yngste stjerner.

 

Sheyi Ojo og Jordan Rossiter var med å sikre at England U19 ble gruppevinnere i EM-kvalifiseringen etter 0-0 mot Italia tirsdag.

 

I tillegg spilte Ryan Kent fra start da England U20 møtte Tyskland i Mercedes-Benz Elite Cup. Der ble det 1-0-tap for Kent & co. Kent, som er på lån i Coventry, fikk 78 minutter i kampen, og noterte seg i hvert fall for en stor målsjanse.

 

Ryan Fulton ble sittende på benken i hele kampen da Skottland U21 og Island U21 spilte 0-0 i EM-kvalifiseringskamp i gruppe 3.

 

LES OGSÅ KOMMENTAR: Hva nå, Jordon Ibe?

 

Bleh, skade :(

Lenke til kommentar

Ser at mange aviser er sammstemte om at Klopp vil elske Milner. Han løper mye ja, mye av grunnen til det er fordi han ofte ligger feil plassert i utgangspunktet, tar mange unødvenig løp.

Pasingskvaliteten hans er ræva. 

 

Mener at det er lenge siden jeg har sett en dårligere midtbanespiller i PL. Hver gang jeg ser navnet hans i startopstillingen kjenner jeg at blodet bobler!  :realmad:

Fordi han er Engelsk og garderobekonge så skal han lizzom være selvskreven i første 11ern.

Lenke til kommentar

Du er nok ikke Liverpool supporter nei. Da hadde du sett hvor mye han løper i mellom og hvor dårlig han er både offensivt og deffansivt.

Han slår vekk halvparten av oppspillene han får, mange ganger helt upresset, eller bruker han så lang tid at han blir taklet før han får sendt ballen videre.

Tørr påstå at han står for over 50% av balltap på midtbanen alene, så langt.

 

Enda sykere er det at han startet for England i kvalikken! Greit nok at Milner er en type mange vil like, men ferdighetene hans er langt under det som kan forventes av en Liverpool spiller.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Milner er konge? Hva har de avisene sniffa? Henderson er en spiller Klopp vil elske.

Henderson er faktisk god. Løper mye, godt overblikk, bra pasninger og ikke minst kaptein. En rolle jeg syns han har vokst inn i.

Med Henderson på banen så er Liverpool som et helt annet lag.

Spot on!

Hendo er en av ligaens beste midtbanespillere!

Lenke til kommentar

Klopp ønsker vel at spillerene hans skal løpe litt gjennom kampene etter det jeg har forstått.

Såg en statistikk idag over hvem som har sprunget lengst i PL i høst, og i løpet av de 8 kampene er det Milner som har sprunget lengst i PL. 99,90 km på 8 kamper. Det er mellom 12 og 13 km pr kamp. Den nærmeste var en fra Portsmouth, Andrew Surman som var ca 4 km bak.

 

På same internettsiden står det at Klopp forventer at laget skal til sammen springe 120 km pr kamp, ca 12 km pr spiller i gjennomsnitt. Når Milner er den som gjør det regelmessig, og Lallana og Coutinho har gjort det en kamp hver, betyr det at det er virkelig mange som må få rævva i gir, ta seg sammen og virkelig begynne å gjøre jobben sin, hvis Klopp sine skal oppnå 120km samlet.

 

Men det er jo ikke bare å springe i vei, de må jo selvfølgelig gjøre litt mer enn det. Men desto mer de springe, desto verre blir det for motstander. Blir nok kondistrening på enkelte spillere fremover.

 

Hadde Henderson vært skadefri, hadde nok han og vært høyt på den lista.

Lenke til kommentar

Ser at mange aviser er sammstemte om at Klopp vil elske Milner. Han løper mye ja, mye av grunnen til det er fordi han ofte ligger feil plassert i utgangspunktet, tar mange unødvenig løp.

Pasingskvaliteten hans er ræva. 

 

Mener at det er lenge siden jeg har sett en dårligere midtbanespiller i PL. Hver gang jeg ser navnet hans i startopstillingen kjenner jeg at blodet bobler!  :realmad:

Fordi han er Engelsk og garderobekonge så skal han lizzom være selvskreven i første 11ern.

 

Lucas... Han bør ikke spille fast fordi han ikke er god nok i rollen sin. Da tar jeg mye, mye heller en Milner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...