Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke Fellaini sin feil at Origi bare når opp til albuene hans.

Er lei av de unnskyldningene.. Har brukt det som eksempel selv også. Joda, han er stor og klønete, og kan til tider ikke noe i veien for at han må i duell med små puslinger som bare når opp til albuene hans, men det skjer for ofte at han meier ned motstanderen med albuen. Han skaper fryktelig mange frispark i mot på den måten. Andre store spillere, Matic f.eks, klarer seg langt bedre. Det er noe feil med Fellaini.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mente Allen selvfølgelig :p

Det der skjer på banen hele tiden. Men vanligvis så er det ikke så stor forskjell på størrelsen. Hadde de vært like store så hadde det vært en skulder vs skulder duell.

 

Men ja han må nok bli litt mer forsiktig. Men så er det kanskje ikke så lett ettersom fotball er en fysisk sport og at siden han er så stor så er det lettere for han å lage frispark. Spesielt år motstanderen er så liten.

Lenke til kommentar

 

Er så klasse! :p

 

 

Balotelli er sendt hjem pga betennelse i underlivet. :p

 

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Betennelse--ikke-muskelskade.aspx

 

Jeg vil ikke vite hva han har drevet med nå :p

 

 

 

Skikkelig stygt gjort!

Lenke til kommentar

Mente Allen selvfølgelig :p

Det der skjer på banen hele tiden. Men vanligvis så er det ikke så stor forskjell på størrelsen. Hadde de vært like store så hadde det vært en skulder vs skulder duell.

 

Men ja han må nok bli litt mer forsiktig. Men så er det kanskje ikke så lett ettersom fotball er en fysisk sport og at siden han er så stor så er det lettere for han å lage frispark. Spesielt år motstanderen er så liten.

Det skjer ikke på banen hele tiden, langt ifra. Ikke ofte jeg ser så stygge hendelser. Nå ser jeg mest på Liverpool kamper. Du følger kanskje litt bedre med på United sine kamper, sier vell litt om dem viss du er vant med slike ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...