Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Coutinho kåret til månedens spiller i Oktober.

http://www.liverpool.no/Nyheter/Coutinho-ble-mnedens-spiller1.aspx

 

 

Vi bød visst over Arsenal på Sanchez i sommer, men han ønsket seg bare til Arsenal. Kjedelig. Han har vært god.

 

Ellers ryktes det at Sterling har takket nei til Real Madrid. Det er bra, om det stemmer :)

 

Angående Sanchez så var ryktene der at dama/hans ikke ville bo i Liverpool, men London pga. "enklere fasiliteter" :p

Bra at Sterling har vett i hodet også. Han er god, men ikke SÅ god at han kan spille regelmessig på RM.

Endret av Nettels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble oppgitt over byttene til Rodgers i dag. Coutinho ut? Can ut? Og Allen inn av alt. Ville sett Lallana. Kanskje bytta ut Balotelli og satt Sterling som spiss. Borini inn var greit. Nei, jeg vet ikke.. Jaja.

 

For n'te gang må jeg si hvor mye jeg gleder meg til Sturridge er klar igjen og.

Lenke til kommentar

Ingenting nytt, laget fungerer ikke uten spiss. Ikke så rart at det går så dårlig, vi har gått fra å spille med ligaens beste spisser, til å spille med en som ikke får til noe som helst.

 

Det er ikke bare spiss. Spillerne gjør skremmende ofte taktisk feilvalg og feilpasninger. Pasningene spilles like ofte bakover som fremover. Liverpool spiller seg selv ut av kampen slik som det spilles for øyeblikket. Når det er sagt så MÅ Brendan Rodgers lære Mario Balotelli å få seg fremfor forsvarer i stedet for å stå bak og vente på ball. Se hvor stor forskjell det var på Costa og Balotelli dag. Balotelli isolert på topp er en ubrukbar oppskrift.

 

Liverpool ligger for lavt med hele laget slik jeg ser det. Det skapes ikke nok farligheter fremfor motstanders mål fordi man kommer seg ikke dit før de er tilbake med nok mannskap. Småe personlige feil fører til følgefeil over hele linja.

 

Og Glen Johnson kan ta seg en stor, feit bolle og parkere ræva si på tribunen. Ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...