Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser Rodgers får ufattelig mye pepper for laget han stilte i går.

Men jeg lurer på om folk er helt blinde? Resultatene sier jo alt. Tape 3-0 hjemme med toppet mannskap kontra 1-0 tap borte med det folk kaller for B-laget.

 

Jeg elsker uttaket. Elsker at Rodgers endelig har baller til å sette ut de som har spilt litt dårlig og trenger hvile.

Baller til å ha tro på troppen sin at vi har mer og spille på samme hva alle andre måtte ha å si om saken.

Elsker at han ENDELIG er skikkelig kynisk.

Hvor var denne kynismen forrige sesong? Hadde vi sett denne kynismen på slutten av forrige sesong, spesielt i kampen mot Chelsea, en kamp vi ikke trengte å vinne, men det hadde holdt med uavgjort så kunne sesongen endt veldig annerledes.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Eg er grådig nøgd med kampen i går, trass i resultatet. Kolo, Can og Borini burde starte. Var på stadion i går, og sat nede bak benken og attmed spelarane som ikkje var i troppen. Har framleis tinnitus etter at bortesvingen sang Gerrard-sangen. Travelling kop, altså! Men minst like mykje gåsehud då heile stadion sang Hala Madrid. Forstår at spelarar vil ned og spele der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se så stilte heller ikke Chelsea med sitt sterkeste mannskap i går. Det er bare tull å klage på Liverpool. De såkalt beste har spilt ræva i det siste og da er det jo helt naturlig å gi andre spillere sjansen! Er helt enig med Cappo. Endelig viser BR baller!

Endret av Leaf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se så stilte heller ikke Chelsea med sitt sterkeste mannskap i går. Det er bare tull å klage på Liverpool. De såkalt beste har spilt ræva i det siste og da er det jo helt naturlig å gi andre spillere sjansen! Er helt enig med Cappo. Endelig viser BR baller!

Jeg er helt enig i det at man kan hvile spillere til ulike type kamper og sånne ting, men å sammenligne Maribor med Real Madrid er jo helt sinnsykt. Grunnen til at Mourinho "hvilte" (i første omgang, vel å merke) noen av de største navnene var fordi Chelsea var skyhøye favoritter og han ville gi noen av de som vanligvis ikke får spille så mye, mer spilletid. Det kan ikke være tilfellet mot Madrid.

 

Si hva man vil om Liverpool, men den midtbane- og angrepsrekka deres mot RM er IKKE førstelaget.

Lenke til kommentar

 

Så vidt jeg kan se så stilte heller ikke Chelsea med sitt sterkeste mannskap i går. Det er bare tull å klage på Liverpool. De såkalt beste har spilt ræva i det siste og da er det jo helt naturlig å gi andre spillere sjansen! Er helt enig med Cappo. Endelig viser BR baller!

Jeg er helt enig i det at man kan hvile spillere til ulike type kamper og sånne ting, men å sammenligne Maribor med Real Madrid er jo helt sinnsykt. Grunnen til at Mourinho "hvilte" (i første omgang, vel å merke) noen av de største navnene var fordi Chelsea var skyhøye favoritter og han ville gi noen av de som vanligvis ikke får spille så mye, mer spilletid. Det kan ikke være tilfellet mot Madrid.

 

Si hva man vil om Liverpool, men den midtbane- og angrepsrekka deres mot RM er IKKE førstelaget.

 

 

Har på ingen måte sammenlignet Maribor og RM. Du har helt rett i det du skriver forsåvidt, men det Liverpool har fått pepper for er at ifølge reglene til CL så er alle lag enige om å stille sitt sterkeste lag til hver kamp. (slik jeg har forstått det) Det vil da si at f.eks Chelsea, og sikkert mange andre lag, har gjort det samme "regelbruddet" som Liverpool.

 

Laget Liverpool stilte mot RM er ikke førstelaget på papiret nei, men hvorfor skal ikke de såkalt nest beste få prøve seg når de spiller bedre enn de beste?

Lenke til kommentar

 

Så vidt jeg kan se så stilte heller ikke Chelsea med sitt sterkeste mannskap i går. Det er bare tull å klage på Liverpool. De såkalt beste har spilt ræva i det siste og da er det jo helt naturlig å gi andre spillere sjansen! Er helt enig med Cappo. Endelig viser BR baller!

Jeg er helt enig i det at man kan hvile spillere til ulike type kamper og sånne ting, men å sammenligne Maribor med Real Madrid er jo helt sinnsykt. Grunnen til at Mourinho "hvilte" (i første omgang, vel å merke) noen av de største navnene var fordi Chelsea var skyhøye favoritter og han ville gi noen av de som vanligvis ikke får spille så mye, mer spilletid. Det kan ikke være tilfellet mot Madrid.

 

Si hva man vil om Liverpool, men den midtbane- og angrepsrekka deres mot RM er IKKE førstelaget.

 

 

Og de gjorde det bedre enn "førsterekka" og det attpåtil på bortebane mot et av de absolutte formlagene i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...