Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde stor troen på Moses, både det året han rykket ned med Blackburn og når han ble hentet inn foran sesongen. Gedigen skuffelse. Giddalaus fyr som ikke viste noe av kvalitetene jeg vet han har.

Ekstremt kjipt.

 

Han var ikke noen stor favoritt før han kom til Liverpool og pris herren for at han forlater klubben snart. Lat spiller og enda en som til tross for bra fysikk detter som et aspeløv. Jeg skjønner godt at Mopurinho lånte han ut så han slapp å se han hver dag.

Lenke til kommentar

Hadde stor troen på Moses, både det året han rykket ned med Blackburn og når han ble hentet inn foran sesongen. Gedigen skuffelse. Giddalaus fyr som ikke viste noe av kvalitetene jeg vet han har.

Ekstremt kjipt.

Imponerende å rykke ned med en klubb man aldri har spilt for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gratulerer med plass i CL alle i hopa :)

Vi har brutt mange rekorder, de fleste positive, men også et par negative (f.eks antall baklengs, 70% av de enten servert eller scoret av Skrtel) :)

 

Skal bli kjekt med spill ute i Europa igjen.

Vi sikter inn på ny topp 4 plassering neste sesong :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med en fantastisk andreplass ja. Deilig å komme foran drittklubben som både driter penger og spiller kynisk drittfotball, mens vi spiller offensiv underholdende fotball. Og det er jo selvfølgelig veldig koselig med United som virkelig går på trynet. Måtte det ble en lignende sesong neste år, hvor vi i tillegg får herjet i CL. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Målet om plass i Champions League er nådd.

Både topscorer og nr to på den lista spiller for Liverpool.

Fantastisk ligaform etter nyttår.

Avslutter sesongen med seier.

Hadde ikke regnet med andreplass denne sesongen, håpet på hvertfall fjerdeplass.

Sånn sett er det jo bra!

 

Allikevel sitter eg med en dårlig bismak, med tanke på de kampene i slutten av sesongen, der ligaseieren forsvant. Surt med Chelsea-kampen, men ufattelig trasig med utfallet av kampen mot Palace. Men det sureste er Hull-kampen før jul! Huff og huff!

 

Så akkurat nå er humøret sånn bob bob...

Lenke til kommentar

Årets spiller valgt av spillerne
Årets spiller valgt av pressen

Årets beste målkonge
Årets nest beste målkonge

Årets assistkonge
Årets nest beste assistspiller

Muligens årests Manager(Pulis fortjener den kanskje mer)

Gnuste Arsenal, United, Everton, Tottenham med kalasiffre.
Leie tap og personlige feil avgjør desverre sesongen for Liverpool. Flott sesong, lei avslutning.

 

Det må jobbes med forsvaret, vært temmelig dårlig hele sesongen. Liverpool har blitt berget av offensive delen av laget lenge nå. Varte så lenge det kunne men glapp på slutten.

Endret av Danielzu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...