Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sørgelige er jo at Aspas fremstår som en helt streit squadspiller å ha de få gangene han får starte kamper, selv om det som oftest er mot sterkt redusert motstand. Det er jo ikke lett for noen spisser å havne i køen bak Sturridge og Suarez, så jeg kan forstå frustrasjonen hans. Jeg tror også at det påvirker prestasjonene hans i stor grad de gangene han byttes inn, at det er så lite tid igjen for han til å få litt flyt i spillet sitt. Det blir da heseblesende forsøk på å gjøre det lille ekstra for å imponere. Fungerer dårlig. Med det sagt, håper jeg at han kommer seg videre til sommeren og gjør en grei karriere et annet sted. Suarez > Sturridge > Borini > Ibe får sin sjanse på førstelaget > Aspas.

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Høres lovende ut. Da er sesongen over, og det er på tide å se fram til VM. :)

 

Hadde vært flott med et par signeringer før den tid.

Lenke til kommentar

 

article-2628252-1DD6A9FA00000578-87_634x

Det skal ikke så mye til at de ble finere enn denne sesongens bortedrakter, men disse her var likevel ganske jævlige.

 

Nå fikk jeg påskestemning. Warrior kan kunsten å lage drakter.

Får litt flashback til 80-tallet med Sammy Lee og Steve McMahon og gjengen, når eg ser disse gule draktene. For dere som er gamle nok så husker dere vel at det var gode tider!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...