Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

0-0 i City - West Ham helt til overtid, så slår Downing et innlegg som Lord Carroll på en leken måte header inn i krysset.

 

Knipsolini garanterer.

 

Men i krysset henger Joe Cole og viser muskler, og ballen treffer Cole før den triller ut til utspark. Dommeren blåser av kampen og Man City er seriemester.

Lenke til kommentar

Det å si "excuse me" eller "sorry" hvis man kommer borti noen gjør deg ikke automatisk til en høflig person. Engelske skolebarn er stille og beskjedne der de sitter med uniformen sin, kun pga frykt. Men når de kommer ut er de er verdens største drittunger.

 

Høflighet er noe "utenpå". Høflig er ikke høflig og snill.

 

England har sitt hirarki, og sine klasser. At det finnes et behov for å slippe ut steam synes jeg er forståelig. Jeg unnskylder ikke oppførselen, bare forklarer den.

Lenke til kommentar

- Om alle holder sammen og blir i klubben, kan vi holde oss på dette nivået. Vi har gode spillere og en veldig god manager, sier Luis Suarez.

 

Jeg begynner å føle meg trygg på at han blir. Det må jo være mye morsommere å være en av lederne for et fremadstormende lag og ta Liverpool til nye høyder, enn å være en av mange gode i f.eks. Real eller PSG.

Lenke til kommentar

Herregud.. Igjen er det 3 forsvarspillere på benken. Hvor er Teixeira, Luis Alberto, etc.?

 

Hadde vært bra om Aspas kom inn og gjorde en god kamp så vi fikk solgt han til sommeren.

For når valget står mellom han og Borini, så er valget ganske enkelt.

 

I tillegg så har vel Aspas fortsatt en ganske høy kurs i Spania, så bare å sende han tilbake dit.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Herregud.. Igjen er det 3 forsvarspillere på benken. Hvor er Teixeira, Luis Alberto, etc.?

 

Hadde vært bra om Aspas kom inn og gjorde en god kamp så vi fikk solgt han til sommeren.

For når valget står mellom han og Borini, så er valget ganske enkelt.

 

I tillegg så har vel Aspas fortsatt en ganske høy kurs i Spania, så bare å sende han tilbake dit.

 

Kamptråd-mat dette..? ;)

Lenke til kommentar

 

Herregud.. Igjen er det 3 forsvarspillere på benken. Hvor er Teixeira, Luis Alberto, etc.?

 

Hadde vært bra om Aspas kom inn og gjorde en god kamp så vi fikk solgt han til sommeren.

For når valget står mellom han og Borini, så er valget ganske enkelt.

 

I tillegg så har vel Aspas fortsatt en ganske høy kurs i Spania, så bare å sende han tilbake dit.

 

Kamptråd-mat dette..? ;)

 

Nei, er ikke det. For dette er gud veit hvilket antall kamp som det er 3 forsvarere på benken.

Men spillere må gjøre det rimelig dårlig på trening for å bli prioritert bak Cissokho gang på gang på gang på gang.. :p

Lenke til kommentar

Tenkt, om noen timer så forsvinner Moses og Cissokho fra klubben <3.

Gud for en deilig tanke!

 

Cissokho viste ihvertfall vilje og ønske, men hadde ikke helt ferdighetene som passer inn i Liverpool.

 

Moses derimot, han har kanskje ferdighetene, men hadde ikke viljen eller ønsket. Og når du i tillegg som innlånt spiller går ut offentlig og klager over lite spilletid, ja da mister du all respekt hos meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...