Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lee Mason får storslakt av Brendan Rogders, noe han fortjener. Han er vist fra Manchester-området også.

Vi får se hva som skjer.

Burde bli en bra represalie etter slike uttalelser:

 

Da suksessmanager Rodgers dukket opp på pressekonferansen en halvtimes tid etter kampslutt var han imidlertid langt fra ferdig med rasingen.

 

- Jeg var veldig stolt av spillerne mine, de gjorde det helt fantastisk, begynte han, men lenger klarte han ikke holde seg:

 

- Jeg sier aldri noe om dommerteamet men i dag var de forferdelige. De ga oss ingenting.

 

Knallhard kritikk

Da Rodgers ble bedt om å utdype kritikken, var han ikke sein med å fortsette:

 

- Hvor skal jeg starte? Vi fikk ingen av 50-50-situasjonene. Det verste var linjemannens vurdering på offsidesituasjonen. Når du jobber på dette nivået, MÅ du gjøre riktig der. Det var et perfekt timet løp. Det var et stort øyeblikk i en stor kamp, men likevel tok han så feil, sier Rodgers.

 

Nordiren mente videre at Liverpool burde hatt flere klare frispark, og at Luis Suarez kanskje burde hatt straffe mot slutten, da han ble holdt i trøya.

 

Han var imidlertid ikke ferdig der. Rodgers hevder at han allerede før kampen stusset på at det var dommer Lee Mason som var satt opp til å dømme toppkampen på Boxing Day.

 

Lokal dommer

Mason er nemlig fra Bolton, som riktignok ligger et par mil fra Manchester, men tilhører det engelskmennene betegner som «Greater Manchester».

 

- Jeg er overrasket over at vi spiller i Manchester og at vi har en dommer fra Greater Manchester, sier Liverpool-sjefen.

 

Rodgers venter seg nå en telefon fra administrasjonen i Premier League.

 

- Jeg vil nok få en telefon fra Premier League der jeg blir spurt om min mening. Når det skjer , vil jeg ta opp dommervalget, sier han.

Lenke til kommentar

City får det til å se så lett ut.

Hvorfor gjør ikke alle det samme mot Suarez? Bare gå steinhardt i kroppen på han hele tiden.

 

Uansett, hadde egentlig aldri tro på noen seier. Og alle disse som snakker om ligagull til Liverpool kan ta seg en bolle.

Tipper at resultatet mot Chelsea blir det samme, 2-1 tap.

Vi er heldige om vi tar den 4. plassen. Latterlig mange Liverpoolfans som flyr ALT for høyt bare fordi vi spiller noen gode kamper før jul.

Laget vi har idag er IKKE klart for ligagull.

Flere som er realistiske og forventer kamp om 3/4.pl. Senest i går la jeg ut innlegg med at vi er 4p bak CL plass når det skrives 2014. Dog bra med Everton og Spurs poentap i dag. Samt United ser ut til å ha rusk i maskineriet fortsatt

Lenke til kommentar

City får det til å se så lett ut.

Hvorfor gjør ikke alle det samme mot Suarez? Bare gå steinhardt i kroppen på han hele tiden.

 

Uansett, hadde egentlig aldri tro på noen seier. Og alle disse som snakker om ligagull til Liverpool kan ta seg en bolle.

Tipper at resultatet mot Chelsea blir det samme, 2-1 tap.

Vi er heldige om vi tar den 4. plassen. Latterlig mange Liverpoolfans som flyr ALT for høyt bare fordi vi spiller noen gode kamper før jul.

Laget vi har idag er IKKE klart for ligagull.

For det har andre prøvd tidligere og det fører til frispark, med mål. Eller gule/røde kort og straffespark. At noen dommere er evneveike betyr ikke at du alltid kan angripe spillere.

Lenke til kommentar

er veldig spent på å se reaksjonen mot Chelsea nå. håper BR ikke fyrer opp stemninga så mye at vi går ut i gung ho, men at vi bevarer roen og kjører vårt spill. hvis vi blir for tente blir vi hardt straffet av mourinho.. hadde vært jævlig digg å slå tilbake med tre poeng, men jeg har hele tiden vært skeptisk til disse kampene, så jeg blir ikke ekstremt skuffa om vi sitter igjen med null. eller, jo, jeg blir ekstremt skuffa, men ikke veldig overrasket.. vi mangler sentrale spillere i alle lagdeler, og vi har ikke god nok dekning nå som spillerne har en hard kamp i beina. Vi kan selvfølgelig slå til, men med vaklende forsvar og keeper er jeg redd for at det blir med håpet.

Lenke til kommentar

Skrtel er bestandig ute i siste liten og når han gjør feil, blir det bestandig konsekvenser. Legg merke til det. Da hjelper det ikke at han ofte har taklinger som ser ut som matchvinnere.

Da hjelper det lite at han tar matchvinnertaklinger? Gir ikke mening :p .

 

Men, tror faktisk holdingen hans på dødballer ikke er så veldig produktivt. Virker som om det tar fokus fra å gå opp i duellen.

 

I neste kamp håper jeg stopperparret blir Agger og Skrtel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jau. hva kan konsekvensene bli? kun økonomisk, eller kan han bli utestengt fra kamper?

 

Konsekvensene kan bli både og, men vil tro det er snakk om utestengelse. Jeg må si jeg blir direkte opprørt at det ikke er lov til å kritisere dommernes jobb. Hvor grensen går må gjerne diskuteres, men uansett hvor langt denne grensen går var gårsdagens utalelser definitivt innenfor.

Lenke til kommentar

De kan godt straffe managere for å være stor i kjeften, men burde i tillegg straffe dommere for feil.

 

la oss si tre store feil i løpet av en sesong, x antall runder uten jobb.

 

Så idioter alle som jobber i FA er så er det nok en karantene som er det man kan forvente seg. Selv om det er idiotisk. BR sier jo bare ting som de er. Han og Mou er vel nesten de eneste i PL som tar opp kampen mot dommerne. Føler noe må gjøres på det punktet, for dømmingen er på et meget labert nivå og det er kun en dommer som holdet nivå, og det er Webb. Resten burde egentlig blitt nedgradert, men det funker dessverre ikke slik.

 

Uansett, det mest rettferdige er at BR ikke får noen straff og at dommeren blir nedgradert. Men så overbeskyttende som de er så er det vel BR som blir straffet og dommeren fortsetter å ødelegge matcher, også i 2014.

Lenke til kommentar

Bare meg som tenkte på Fergie etter at BR uttalte seg?

Er akkurat som han gjorde, når lage gjorde noe dumt og tapte, og/eller enkeltespillere gjorde en grov feil (Hello Mignolet), så klaget han altid på dommer/motstander, utelukkende for å trekke oppmerksomheten vekk fra feilene begått.

 

 

Fikk litt frysninger, håper det er siste gang jeg sammenligner noen i liverpool med noen i United :p

Endret av AllFather
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...