Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jula ble jo som forventet, må en nesten si. Likevel, etter at man har spilt relativt jevnt med to av de beste lagene i ligaen på bortebane så er jeg mer optimistisk nå. En blir ikke straffet like hardt for tullefeil mot dårligere lag som man blir mot City og Chelsea. Bare spillerne klarer å gutse mot lagene som ligger under seg så burde det borge for en ok vårsesong.

Lenke til kommentar

Gitt opp? Hvis Rodgers fortsetter å bruke BÅDE Skrtel og Sakho samtidig så kan vi nok bare gi opp.

En av dem på banen fungerer greit, men begge samtidig er som å be om trøbbel.

 

Ja, begge er rufsette. Ja, begge er ganske like i spillestil og kan ofte finne på å ruse ut.

Men etter å ha sett de kampene de har spilt sammen, så syns jeg Sakho virker som hakket bedre valg enn Skrtel.

 

Et av argumentene for er at Sakho ikke holder slik som Skrtel. Jeg får hjerte i halsen på hver dødball imot og sitter egentlig bare å venter på at det blåses straffe.

 

At Ilori er handlet for fremtiden hadde jeg kjøpt som argument om det ikke hadde vært for at han snart fyller 21 år. Med andre ord så er han i en alder hvor han trenger regelmessig spilletid på nogelunde nivå og det er ikke reservelaget.

 

Men, men.. vi har de spillerene vi har så vi får bare håpe de kan prestere når de får sjansen.

For jeg aner ikke hva som er tilgjengelig for kjøp, ei heller hva som ville passet inn.

 

Pleier vi ikke å spille bedre på nyåret? I såfall er det jo bare å krysse fingrene for 4. plassen.

Lenke til kommentar

vi ser ihvertfall konsekvensene av den tynne stallen vår nå. Rovdrift på de spillerne vi har gir økt slitasje og økt risiko for skade, noe som igjen gir enda tynnere stall og enda større rovdrift på de som faktisk kan spille... Og da har vi en ond sirkel.

 

må si jeg er veldig spent på hvilket lag vi kan stille mot Hull nå...

Lenke til kommentar

Vanskelig kamp å debutere i da. Heldigvis for oss. Hadde han vært skjerpet så hadde dere kunne skapt litt mer.

 

Jeg husker godt da Petr Cech hadde et forferdelig utspark rett i beina på Smith. Han og Suarez hadde vært alene mot Cahill og Terry, men Smith får noe av det sykeste bettongtouchet som er gjort i PL denne sesongen, heldigvis

Lenke til kommentar

Sakho, Allen, Henderson og Suarez er alle småskadet. Så blir spennede å se hvem som spiller mot Hull ja.

En særdeles viktig kamp Liverpool må vinne(og revansjere).

Har egentlig lyst å hente tilbake Assaidi og Borini(går bra med han nå) fra lån, samt hente inn 3-4 spillere

når vinduet åpner. Deriblant Hughes og Salah

Lenke til kommentar

Assaidi minner meg veldig om Aspas, knapt god nok til å sitte på benken. Borini har en flott innsats, men jeg har ikke sett nok ferdigheter til at han skal kunne forsterke oss. Vår beste elver er medaljekandidater, men så fort vi bytter inn spillere som Smith, Aspas, Kelly og Moses så faller kvaliteten betraktelig. Se bare på byttene City og Chelsea gjorde, stor forskjell. Dessverre må vi nok handle nytt om vi skal henge med i toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Assaidi minner meg veldig om Aspas, knapt god nok til å sitte på benken. Borini har en flott innsats, men jeg har ikke sett nok ferdigheter til at han skal kunne forsterke oss. Vår beste elver er medaljekandidater, men så fort vi bytter inn spillere som Smith, Aspas, Kelly og Moses så faller kvaliteten betraktelig. Se bare på byttene City og Chelsea gjorde, stor forskjell. Dessverre må vi nok handle nytt om vi skal henge med i toppen.

Helt riktig!

Stallen er bare så altfor tynn. Når Liverpoolspillere blir skadet, er det ikke nok kvalitet i de som skal inn og ta plassen. Derfor er det utrolig viktig å få inn nytt blod i løpet av januar, helst så tidlig som overhodet mulig.

Tenk å fått tak i en midtbanespiller a la Alonso eller Pirlo...! Det hadde gjort seg. Tror nevnte spillere er for gamle, og/eller utilgjengelige, men hvis de hadde funnet noe lignende, hadde fremtiden sett lysere ut.

 

Laget gikk fra å lede tabellen ved jul, til å ligge på 5. til nyttår. Elendig!!

Ingen må finne på å foreslå å hente inn de som er på utlån. Det er en god grunn til at de fleste som er på utlån er på utlån, og det er ene og alene at de ikke er gode nok for Liverpool. Selg dem!! Hva i all verden skal Liverpool med spillere som ikke er gode nok??

 

Skal Liverpool ha mulighet for spill i CL må det inn kvalitet i flere ledd. Det er ikke bare å spasere inn til en plass blant de 4 første. Arsenal har en fantastisk flyt. City har en enormt god stall, ikke bare førstelag. Samme med Chelsea. Martinez i Everton ser ut til å få det bra til med laget sitt, og har en del spillere som kan tippe resultatet til lagets fordel. Bak Liverpool kommer United i godt driv, Moyes har rettet opp småfeilene, og fått laget inn på vinnersporet. Bak der kommer Tottenham, som kan bli farlige, dersom de og finner vinnersporet. Potensialet til det laget er stort, det er mye kvalitetsspillere i den troppen.

 

Så få inn noe kvalitet , spillere som kan heve laget, og ikke bare fylle opp banken. Hvis ikke er det bare å basere seg på enda en sesong med ligacup of FA-cup. Det er nok av andre lag som tar europacup-plassene hvis ikke noe drastisk skjer i løpet av januar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kommer ikke over hvor jævla patetisk Lucas var i går. For en grusom opptreden. Også avslutter han kampen med å slå til Oscar når laget er i fullt firsprang framover med under ett minutt igjen? Hva faen, liksom. Ha deg vekk.

 

Laget gikk fra å lede tabellen ved jul, til å ligge på 5. til nyttår. Elendig!!

 

lol. Har du sett hvor jevnt det er i toppen? Og på hvilken måte er det elendig tatt i betraktning hvor enorm skadelista er, samt de to lagene vi spilte mot - på bortebane?

 

Lenke til kommentar

Skal vi omsider hente Tello, nå da? Salah og Tello.. To unge spillere. Kan de gi oss Coutinho-effekten i 2014?

 

Skulle egentlig helst sett innkjøp av rutine eller ren og skjær klasse, men for all del, det kan godt være at disse to tilfører oss det vi trenger.

 

Ang. forsvaret har vi jo i grunn det som trengs der, det gjelder bare å bruke de riktige spillerne sammen. Nå slipper vi jo ihvertfall å pare skrtl og sakho mot hull..

Lenke til kommentar

Kommer ikke over hvor jævla patetisk Lucas var i går. For en grusom opptreden. Også avslutter han kampen med å slå til Oscar når laget er i fullt firsprang framover med under ett minutt igjen? Hva faen, liksom. Ha deg vekk.

 

 

lol. Har du sett hvor jevnt det er i toppen? Og på hvilken måte er det elendig tatt i betraktning hvor enorm skadelista er, samt de to lagene vi spilte mot - på bortebane?

 

Lucas slo ingen, og i alle fall ikke Oscar. Så du situasjonen i det hele tatt? Ingen god reaksjon fra Lucas, men litt forståelig. Oscar er ei rotte.

Endret av Everket
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...