Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig Daniel.

 

Mest positive for meg i dag var at vi klarte å reise oss igjen i 2 omg. Synes laget har alt for lett for å legge seg ned å dø når vi kommer bakpå. Får vi et baklengs virker det som om de fleste på banen slår seg til ro med det, de eneste skikkelige vinnertypene som var på banen i dag var Agger, Carra og Suarez. Gerrard virker fraværende om dagen, og vondt å se at han ikke klarer å løfte laget på samme måte som han har gjort tidligere, virker til tider uinteressert.

Men igjen, positivt at laget som et kollektiv klarte å løfte seg igjen i dag.

Lenke til kommentar

Som folk glemmer, er en spiller ute av form i 3-4 kamper så får man høre det. Flere sa det samme om Enrique i slutten\ av sist sesongen også. Var kjempegod for Liverpool, så ble det noen kamper på rad der han ikke fikk noe til. Og supporterne startet å vende han ryggen. Samme med Kuyt, Maxi, Johnson, Suarez, Torres osv. Allen holder ikke PL-nivå? Give me a break. Vært god for liverpool siden starten, før han nå har hatt 3-4 dårlige kamper. Slikt skjer.

 

Hm, ikke enig med deg her. Jeg tilhører på ingen måte den gjengen som prater dritt om egne spillere fordi de ikke presterer på et par kamper. Jeg har personlig aldri vendt ryggen mot de spillerne du nevner pga varierende prestasjoner.

 

Ok, han holder kanskje PL nivå. Men jeg synes på ingen måte han er god nok for en klubb med ambisjoner om å gjøre noe på øverste del av tabellen. Synes ikke han har spilt bra totalt sett siden han kom. Når det er sagt gir han hvertfall mer valuta for pengene enn hva f.eks J. Henderson har gjort så langt. Håper forøvrig det snur til det bedre.

Lenke til kommentar

Fornøyd med U i dag. Imponert over Enrique, synes han har vært god og viktig et par kamper nå. Men Joe Allen, han er virkelig oppskrytt. Holder ikke PL nivå i mine øyne.

 

Hva er egentlig PL nivå? God nok for reading eller god nok for ManCity?

Joe Allen er oppskrytt som alle britiske spillere, men han er slett ingen dårlig spiller.

Lenke til kommentar

Er trist å si det, men skal en sette opp det beste laget Liverpool kan stille med idag, så er det et lag uten både Carragher og Gerrard.

 

Er forsåvidt enig med Rodgers i at vi ikke trenger mer enn 1-2 offensive spillere. Strengt talt trenger vi bare 1 og det er en skikkelig goalgetter, selv om Suarez ser ut til å ha funnet ut hvor målet står for tida.

For det er jo ikke akkurat slikt at vi ikke skaper sjanser. :p

 

Jeg kunne dog tenkt meg en defensiv spiller også, for eksempel en stopper.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er egentlig PL nivå? God nok for reading eller god nok for ManCity?

Joe Allen er oppskrytt som alle britiske spillere, men han er slett ingen dårlig spiller.

 

Tja, si det. Ingen som spiller i PL/Championship er dårlige fotballspillere. Men i forhold til enkelte andre midtbanespillere liverpool har hatt på papiret de seneste årene, så synes jeg ikke han er god nok.

 

Men dette er et fritt forum, og det er lov å være uenige om saker og ting. Så da kan vi være enige om å være uenige :)

Lenke til kommentar

Er lov til å være litt optimistisk mtp. at vi har Lucas, Reina og etterhvert Borini på vei tilbake. Lucas kommer til å gå rett inn i laget, og gi oss en helt annen trygghet bakover. Reina er udiskutabelt førstevalg på keeperplass, og selv om Jones ikke har gjort seg bort skal det bli, bra å få han tilbake. Borini så ikke dødelig farlig ut i kampene han fikk før skaden, men han jobber ekstremt bra, har god fysikk, og kan være med å ta fokus fra Suarez som igjen kan skape rom. Forhåpentligvis kan han etterhvert begynne å score regelmessig selv også. Borini blir også viktig for å kunne begrense belastningen på noen av de yngste gutta som i mine øyne er ekstremt belastet om dagen.

 

Føler Borini går litt i glemmeboka når man snakker om kjøp, så han tilbake og 1-2 offensive spillere. Fortrinnsvis en spiss og en kant, tror jeg bør bli bra. Det viktigste er at de som kommer inn er kvalitetsspillere som kan heve laget.

Lenke til kommentar

Føler Borini går litt i glemmeboka når man snakker om kjøp, så han tilbake og 1-2 offensive spillere. Fortrinnsvis en spiss og en kant, tror jeg bør bli bra. Det viktigste er at de som kommer inn er kvalitetsspillere som kan heve laget.

 

Borini er for meg en ung Kuyt, hvis Kuyt hadde vært ekstremt ineffektiv og overhodet ikke involvert i spillet.

 

Borini/Suso/Sterling som er de mest brukte vingene våre har tilsammen 2 mål og 2 assists på tilsammen 38 spilte kamper. Det er helt klart ikke bra nok.

Lenke til kommentar

Synes Carragher fortjener en special mention i dag. Kommer inn, "alle" forventer en katastrofe, men han opptrer solid og trygt. Fortjent assist, og et herlig post-match intervju. Legende.

Lo litt for meg selv i lunsjen i dag da jeg leste i VG at Carragher sendte en flikk til Suarez. Carragher sendte en flikk. Ikke hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...