Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tabellen etter 11 kamper i fjor:

 

Untitled-17.png

 

På tidspunktet for den tabellen hadde vi gått 6 kamper uten tap, samme som nå.

 

Tabellen pr. nå ser dårligere ut poeng- og plasseringsmessig, men det var på dette tidspunktet i fjor Lucas forsvant ut med skade (han spilte 12 seriekamper). Etter det gikk det nedover.

Nå er han snart tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå husker ikke jeg helt hvem vi møtte i fjor, så korriger meg gjerne.

I år har vi møtt Arsenal, City, United, Chelsea, Everton og Newcastle. Man burde huske på at vi har hatt mange vanskelige kamper i tillegg til at vi har en svært tynn/ung tropp.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

En direkte sammenligning av resultater er poengløst, a) fordi Kenny hadde allerede vært sjef i klubben i syv mnd før seriestart i fjor, og b) fordi spillermateriellet er svekket, ikke minst i bredde og rutine.

 

Rodgers gjør også en stor jobb i forhold til å etablere en fundamentalt annerledes spillestil, noe som selvfølgelig gir noen bivirkninger underveis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Etter hva jeg leser på facebook nå, gjelder det ikke kjøp, men salg. Og ryktene skal ha det til at det er Suarez, Reina eller Carroll. Men alt er bare rykter enda, så blir spennende å se i morgen.

 

Apparently, according to The Times, Liverpool wont be happy to hear the transfer news of tomorow.

 

 

Får Silly Season-følelsen allerede nå :D

Lenke til kommentar

Etter hva jeg leser på facebook nå, gjelder det ikke kjøp, men salg. Og ryktene skal ha det til at det er Suarez, Reina eller Carroll. Men alt er bare rykter enda, så blir spennende å se i morgen.

 

Apparently, according to The Times, Liverpool wont be happy to hear the transfer news of tomorow.

 

 

Får Silly Season-følelsen allerede nå :D

Er det Reina eller caroll så kunne jeg ikke ha brydd med mindre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...