Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så søtt at det første dere tenker på når dere vinner PL-trofeet er Liverpool. :love: For å "ta en Limbeck"; det sier vel litt om vår status. :p

 

Men er selvsagt storsinnet nok til å si gratulerer, og at vi gruser dere med nummer 20 om noen år.

 

Er jo ikke så rart det da.. Er kanskje bare noe med de liverpool supporterene jeg kjenner, men for endel år tilbake kom det ofte opp at Liverpool hadde flere PL titler enn United når Manchester vant ligaen osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så søtt at det første dere tenker på når dere vinner PL-trofeet er Liverpool. :love: For å "ta en Limbeck"; det sier vel litt om vår status. :p

 

Men er selvsagt storsinnet nok til å si gratulerer, og at vi gruser dere med nummer 20 om noen år.

sier vel litt om den statusen dere hadde før Phil Dowd blåste av idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så søtt at det første dere tenker på når dere vinner PL-trofeet er Liverpool. :love: For å "ta en Limbeck"; det sier vel litt om vår status. :p

 

Den kom i RedCafe først ;)

 

Utenom det er eg på jobb og hadde ikke tid til mer hovering!

 

Men slapp av! Dere får nok nummer 19 dere også, om 10-15 år.

Lenke til kommentar

Så søtt at det første dere tenker på når dere vinner PL-trofeet er Liverpool. :love: For å "ta en Limbeck"; det sier vel litt om vår status. :p

 

Men er selvsagt storsinnet nok til å si gratulerer, og at vi gruser dere med nummer 20 om noen år.

 

Sant nok, men det ser ut som om kritikken jeg fikk plutselig forsvandt. Hvor er den nå?

Lenke til kommentar

 

Liker ikke helt avslutningen der. Gå til Chelsea for å danne spisspar med Torres? Urk. Men jeg skjønner ikke helt hva vi skal med Aguero nå som vi er i en prosess for å fjerne primadonnaene, senke lønnskostnadene og komme oss tilbake på "the liverpool way". Suarez og Carroll virker som helt utmerkede signeringer i så måte. Skal vi ha spillere skal de ha et genuint ønske om å spille for klubben, ikke for pengene. Dessuten vil jeg har en mer klassisk ving enn det Aguero er.

Lenke til kommentar

 

Liker ikke helt avslutningen der. Gå til Chelsea for å danne spisspar med Torres? Urk. Men jeg skjønner ikke helt hva vi skal med Aguero nå som vi er i en prosess for å fjerne primadonnaene, senke lønnskostnadene og komme oss tilbake på "the liverpool way". Suarez og Carroll virker som helt utmerkede signeringer i så måte. Skal vi ha spillere skal de ha et genuint ønske om å spille for klubben, ikke for pengene. Dessuten vil jeg har en mer klassisk ving enn det Aguero er.

Sies at av alle PL klubbene ville Aguero valgt Liverpool foran alle andre om han kunne valgt, så at ønsket er der er jeg ikke i tvil om. Når man i tillegg ser hvor god venn han er med Maxi taler jo det absolutt til vår fordel.

 

Igjen dette med ving. Du har rett i at Aguero ikke er noen klassisk ving, det er derfor han passer så altfor perfekt til å danne et trekløver på topp for oss sammen med Suarez og Carroll.

 

Skjønner ikke dette evige maset om klassiske vinger når formasjon og spillestil for tida absolutt ikke tilsier at det er det vi trenger mest.

 

Edit: Aguero ville vært en drømmesignering for oss, men samtidig blir det bare vanskeligere og vanskeligere å sette Kuyt ut av laget. Men samtidig vil man nok gjerne ha minst en skade på en av de på topp også. Så med Aguero, Suarez, Carroll og Kuyt til å bekle de tre øverste plassene tror jeg alle ville fått et respektabelt antall kamper.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lite tro på at det er noe i det eller at det skulle komme til å skje, men for all del, åpner muligheten seg og vi har pengene nok til det (ikke nok å bare kjøpe Aguero, må ha inn en del spillere i andre posisjoner i tillegg) så er Aguero for god til å si nei. Men først og fremst trenger vi flere spillere av et solid kaliber inn for å få litt mer bredde i stallen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drittkamp idag, ingenting gikk som det skulle. Spearing og Carroll burde stå med et mål hver. Men jaja, sånn går det mot tottenham(og Webb).

Nå må Liverpool bare fokusere å ta poeng mot Villa. Blir det uavgjort og tottenham taper er vi på 5.plass igjen. Om Tottenham ikke vinner, er sjansen der.

 

To mål av N'Zogbia idag, er det noen tvil om hvorfor jeg ønsker å hente han? Mye heller han enn Young.

Lenke til kommentar

Synes det er litt småflaut hvor mye hyling det var om Webb i kamptråden i dag. Ja, feildømt straffe, men det skjer. Han tok kanskje litt i med Suarez til tider, men det er i grunn El Pistoleros egen skyld. Vi holder ikke mål i dag. that's it.

 

Angående Aguero-diskusjonen er jeg fullstendig enig med Erlend. Han ville vært perfeeekt med Carroll og Suarez. Virker som Kenny spiller 4-3-3 når han har folk til det, og det er utvilsomt det som fungerer best også. Hent inn M'vila til sommeren, så har vi:

Gerrard-M'vila-Meireles/Lucas (avhengig av hvilket lag vi møter)

Aguero-Carroll-Suarez

 

Det lukter det fugl av!

Lenke til kommentar

Synes det er litt småflaut hvor mye hyling det var om Webb i kamptråden i dag. Ja, feildømt straffe, men det skjer. Han tok kanskje litt i med Suarez til tider, men det er i grunn El Pistoleros egen skyld. Vi holder ikke mål i dag. that's it.

 

En god del av det er nok ironi skal du se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...