Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fysisk umulig å svelge sin egen tunge (så lenge den fortsatt sitter fast i munnen), så det tror jeg nok ikke han gjorde. Tror nok han slet litt med pusten likevel, det var sikkert dritvondt.

 

Hmmm.. Var da sikkert på at det var et allment akseptabelt uttrykk for når tungen faller bakover og blokkerer luftveien?

 

Er det bare en myte? Hvor er MYTHBUSTERS????

Lenke til kommentar

Ser vi blir linket ganske bra mot Eden Hazard. Hva synes dere om han? Hvem ville dere helst hatt, han eller noen av de andre vingene vi blir linket til?

 

Synes Hazard ser ut som en spennende spiller. Liker å se at vi linkes til gode spillere. Det viser at Liverpool kan hevde seg på overgangsmarkedet.

Lenke til kommentar

Vet ikke mye om Hazard, men det blir skrevet at han er den nye Ronaldo.... Usikker på hva jeg syns om det, har aldri likt Ronaldo noe særlig. Men at Ronaldo er en god spiller er vel unødvendig å diskutere.

Tror Hazard kan bli en dyr spiller, med tanke på både kjøp og lønnsmessig. Men han er visst bare ca 20 år. Og det virker som det er unggutter LFC ønsker å bruke penger på fremover, en ting jeg er enig med de om.

Er det fornuftig å bruke over 200 mill, og i tillegg kanskje nærmere 1 mill pr uke på denne Hazard?

Lenke til kommentar

David Luiz (som jeg gjerne skulle sett i rødt forresten) kostet vel ca. det samme og han er midtstopper. Så prisen er i grunn forståelig. Men Hazard er ennå veldig ung, har ikke bevist SÅ mye ennå og kan stagnere fremdeles. Så litt risiko er det alltids.

 

Samtidig er det jo en slik type spiller vi sårt trenger. Men få nå Raheem Sterling til å plusse på seg noen kilo muskler og la han prøve seg så trenger vi ikke leite så lenge. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at LFC trenger vinger, det er vel der LFC bør inn med de store pengene. Men midtstopper, venstre back og en spiss til er vel og noe som må på plass. Og hvor mye penger er til rådighet? Selg unna noen av de som er bare stallfyll og få inn kvalitet i form av unggutter. Taarabt i QPR er en av de som eg har troen på. Og Lukaku. Men de er vel offensive begge to, så kanskje de bare bør gå for en av dem.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet så har ikke FSG satt noen limit på pengebruken i sommer. Og jeg frykter faktisk at jeg kommer til å sitte igjen etter sommeren med en litt flau bismak. Vi er jo uten tvil linket til mange veldig dyre spillere i forskjellige posisjoner, så vi kommer nok til å svi av en del pund.

Lenke til kommentar

Håper jeg tar feil, men jeg tror at det ikke blir kjøpt så altfor mange nye spillere. Da må de i tilfelle få kvittet seg med en del av stallfyllet først. Tror ikke FSG ønsker å lønne altfor mange spillere. Få bort utlåns-spillerne - en del andre, og kjøp færre og bedre spillere. De LFC måtte trenge i tillegg, kan de hente fra ungdomsakademiet. De har jo vist at det er kvalitet der (Kelly, Flannagan og han tredje...)

Lenke til kommentar

http://www.guardian.co.uk/football/2010/jul/19/joe-cole-liverpool-contract-chelsea

 

"Joe Cole's wages are believed to be in the region of £90,000 a week."

 

Han ligger nok helt i toppen på lønnslista, og når man tenker på hvor lite han har gjort for klubben er det ganske naturlig å tro at han er en av de første som går.

 

Insua er vel også en som kanskje går, i tillegg til Kyrre, Jove, Poulsen osv.

 

Kanskje også en spiller som Aurelio, ettersom han er så mye skadet. Men dette kommer vel an på om man får inn en venstreback.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...