Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går veldig mye rykter nå om at Kenny signerer kontrakt innen sesongen er omme. Tipper det bare står på formalitetene.

 

Legger ved et sitat som en klok mann kom med i sommer:

 

"I think they should look at Kenny Dalglish. He is the best man for the job. The owners should listen to the fans because they are unhappy. No one knows the club better than Dalglish, and he wants the job and in my opinion he should get it." - Rafa Benitez, 16 June 2010.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drømmelista er:

 

Phil Jones, Simon Kjær, Aquilani + Insua hjem fra lån for å bli i klubben, Mata, og en ving til som jeg ikke helt har bestemt meg for. Jesus Navas hadde vært fantastico, men ser for meg at han kan bli grisedyr :whistle:

 

Merk at dette er drømmelista, og jeg ser ikke for meg at alle ønskene blir oppfylt.

Lenke til kommentar

Nå har du spilt for my FM.

 

 

Jesus Navas kommer aldri til å forlate Sevilla grunnet sykdommen sin. Fyren lider av kronisk hjemmelengsel, han sliter med å dra hjemmefra på landslagskamper. Er relativt utrolig at han i det hele tatt var med i VM, mulig det har blitt bedre. Men jeg tviler på at han flytter fra Sevilla.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir skuffet dersom Adam, Young og Cahill kommer inn. Cahill, ja takk. Det er en potensiell verdensklassespiller, men det er ikke de andre. Young er heller ikke så ung at han kommer til å utvikle seg særlig mer. Skal vi være med å kjempe om tittelen med så sterke lag, så må vi ha høyere klasse. Da er det nettopp spillere som Jesus Navas (eksempel) vi må se etter. Ikke britiske. Britiske er ikke av den klassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke nei takk til Young om vi får han til en ok pris. Han er en spiller med flere kvaliteter vi sårt mangler, og som presterer bra. Går litt opp og ned, men tror han fort kan prestere enda bedre og mer stabilt i en ny klubb med bedre spillere rundt seg. Av de Villa-kampene jeg har sett i år, har han stort sett alltid presentert seg med farligheter av forskjellige slag, og tidligere år har han jo tidvis vært suveren. 25 år er heller ikke en høy alder på en fotballspiller, selv om han ikke kan betegnes som talent lenger. Det er også veldig positivt at han allerede er integrert i ligaen, og at han er engelsk. Usikkerhetsmomentene ved ham fikser Kenny.

 

Downing, derimot.

Lenke til kommentar

Hazard er vel betatt av Arsenal? Aguero har vel også sagt at han vil spille ferdig kontraktsperioden i Atletico.

I følge en veldig Arsenal-kyndig venn havner ikke Hazard i Arsenal. Jeg stoler på han. Men det er ikke dermed sagt at han havner hos oss.

 

Aguero er vel mer eller mindre ren spiss? Og han blir nok dyr. Skal vi igjen bruke så mye penger på en spiss? Suarez kan vel spille ving i så fall og så har vi Aguero og Carroll på topp. :dribble: Kunne blitt sykt det. Men er vel mer realistisk at vi erstatter N'Gog med en annen billig, ung og lovende backupspiss. Noe jeg synes vi bør.

Lenke til kommentar

I følge en veldig Arsenal-kyndig venn havner ikke Hazard i Arsenal. Jeg stoler på han. Men det er ikke dermed sagt at han havner hos oss.

Please elaborate.

Tja, han mener at siden Hazard nå har blit såpass kjent, linket til mange klubber og ikke minst dyr så er det typisk at han ikke havner hos Arsenal.

Lenke til kommentar

Lurer på hva Atletico skal ha for Agüero når dere ga £35m for Andy Carroll. Tror kanskje dere har satt dere selv i en kinkig situasjon i fremtiden.

 

Hyperio: Det høres mer ut som spekulasjoner enn kyndighet og inside-information. Det er riktig at mange klubber følger Hazard, men det er riktig som noen sa over at han har kommet med uttalelser der han har snakket varmt om Arsenal. Hvis han kommer til balløya er det Arsenal han går til, det kan jeg (nesten) garantere.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Lurer på hva Atletico skal ha for Agüero når dere ga £35m for Andy Carroll. Tror kanskje dere har satt dere selv i en kinkig situasjon i fremtiden.

Nei. Alle vet at det kjøpet skjedde i 12. time i transfervinduet og Liverpool var desperate etter å få inn en erstatter for Torres.

I sommer vinduet vil Liverpool ha god tid, samtidig som at de ikke lenger trenger en spiller desperate i siste time. De har derfor god tid til å finne spillere for den prisen de syns ønsker å betale.

 

Dette var noe som har skjedd en gang. Ikke noe sånt som Manchester City eller Chelsea som som oftest betaler overpris for spillerene sine.

 

Et godt bevis er Suarez overgangen. Ajax krevde relativt mye, men etter som tiden gikk og Suarez ble mer og mer oppgitt hadde ikke Ajax noe annet valg enn å senke kravet sitt.

Det er slik forhandliger som regel går når du har god tid på deg. Frem og tilbake før en til slutt ender et sted i midten.

Det som skjedde i januarvinduet var at det var i 12. time og Newcastle derfor satt med alle kortene. Selv om jeg fortsatt rister oppgitt på hodet for den summen. Kunne jo sikkert hentet Aguero for den summen i januarvinduet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...