Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det tror jeg det ikke er noen som er. Men om vi skal tro på det eierne sier og jeg har ingen grunn til å ikke gjøre det ennå, da de kun har bidratt med positive ting så har de sagt at de har ingen limit på transfersummer. Tror de kjøpte en spiller til Boston Red Sox her for ikke så altfor lenge siden og han kostet 130 millioner dollar (mener jeg å huske). Så at pengebingen deres er dyp betviler jeg ikke.

 

dette er feil, de betalte Carl Crawford en lønn på 142 millioner dollar over 7 år. Men dette betales jo fra inntekter klubben for over samme periode. Blir litt anderledes en å kjøpe en spiller for samme sum. Lønn og overgangssum er og blir veldig forskjellig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alrighty. Da var det jeg som husket feil. Likevel så har FSG så store økonomiske muskler at jeg tror vi fint skal greie å bla ut det som trengs for å hente det Comoli og Dalglish peker seg ut på transfermarkedet. Men vi får se nå til sommeren. Handling sier mer en ord og det er nettopp det Henry mente.

Lenke til kommentar

Dessuten skal vi huske at vi har en veldig intelligent gjeng ved roret nå, og jeg tror ikke Comolli, Kenny eller noen i FSG er typene til å sprute penger oppgjennom veggene. FSG har hele tiden frontet en fornuftig bruk av penger som innebærer grundig forarbeid, smarte kjøp og selge med overskudd. Ikke ulikt det RedNose har drevet med oppgjennom årene. Så sper vi på med en og annen klassesignering.

 

Dalglish er jo også en forkjemper for The Liverpool Way som vi har sett lite til de siste årene, og det innebærer også at klubben ikke kjøper primadonnaspillere.

Lenke til kommentar

Altså, vi snakker jo kun om et engangstilefelle her. En sesong det må investeres tungt for å sikre fremtiden til klubben.

Det er tross alt en av de større opprenskningen i stallen i senere tid som vi står ovenfor.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Til dere som ser dagbladet-saken om at Aguero skal til Juventus og får litt panikk/redusert boner av tanken på at Agüero glipper;

 

Møtet mellom 22-åringens agent Jose Segui og Juventus-sjefene blir av italienske medier sett på som et bevis på at Serie A-klubben ønsker spissens underskrift. Samtidig er Segui agent for Mohamed Sissoko, som angivelig ønsker seg bort fra Juventus.
Lenke til kommentar

Lucas for meg, på bakgrunn av prestasjoner, innsats og utvikling i en bølgete sesong. Absolutt en del andre gode kandidater, men de kåringene der jeg har stemt, har jeg gjort det på Lucas. Har begrunnet det en del tidligere i denne tråden også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Topp 3 er hvertfall Suarez, Kuyt og Lucas. Jeg går for Suarez, siden han bringer sårt trengt "flair" til angrepet vårt.

 

In other news:

 

The Guardian har nominert både Kenny og Roy for sin Manager of the Season (sammen med Rednose, Holloway og Pulis).

 

Begge to for det de har gjort etter jul: Kenny for snuoperasjonen i Liverpool, Roy for det han har gjort med West Brom.

 

Fancy sitat om Roy:

"Some people are better at driving hatchbacks than fancy saloons. Hodgson is clearly one of those men."

 

(Edit: Hvis noen ikke tar den: Hatchbacks er biler med vertikal bakluke. Golf, Honda Civic, Ford Fiesta osv. "Fancy saloon" er biler av typen BMW M3 og sånn)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...