Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Carra med en hodeløs takling forrige runde som lagde et hakk på leggen til Nani. Og denne runden er det Evans som gjorde det på Holden. For en jævla idiot som går inn på denne måten. Holden kan være ute i DAGEVIS!!! HAN BLØR JO FOR FAEN!

 

Tragisk. Rett og slett tragisk. Og rett og slett lei meg at du skrev dette innlegget, Jefe. Mistet 1000000x respekt fra meg. Utrolig, måten du skriver dette på, og at du får 19 pluss for det bekrefter nok det TomHel sa ja; som Shlaps sier. Tragisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jefe gjør mer narr av united-suttringen(som var helt forjævlig. Carra var satan sjølv i flere dager) enn Nani\taklingen\utfallet. Bare så det er klart.

 

Men ja, fikk ikke pluss fra meg. Kunne holdt oss for god til slikt. La oss se fremover, og ikke terpe mer på denne saken(carra-nani).

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carra har forresten svart på noe av kritikken han fikk fra Nani:

 

"I apologised for it and said it was a poor tackle so I was pleased to see he was back in training six days later," Carragher said in The News of the World.

 

"I have played nearly 700 games and for 15 years in a position where you have to make dozens of tackles every week and that's the first time I've made a challenge that did not look so good.

 

"Nani mis-controlled it slightly and the ball was in mid-air as I got to him. I thought I could get the ball and I mis-timed it.

 

"There have been a few comments from Nani and Sir Alex Ferguson since but it certainly wasn't intended to be malicious."

Lenke til kommentar

Hendry etter kampen.(var vist på stadion)

''- Vi arbeider med fremtiden, svarte amerikaneren på spørsmål om situasjonen med Kenny Dalglish og en mulig permanent kontrakt. – Hva som skjer i den forbindelse vil forbli privat. Det er hva vi kaller “the Liverpool way”. Jeg kommer ikke til å snakke om dette, men Kenny Dalglish har gjort det meget bra.

 

- Vi må ha mange dager slik som i dag dersom vi skal greie det, kommenterte Henry angående muligheten for topp fem i ligaen. – Tottenham ligger på femteplass og de ser meget bra ut, slik at vi må spille eksepsjonelt bra. Vi kommer imidlertid til å gjøre vært beste. Skal vei greie topp fem må vi vinne når Tottenham kommer til Anfield.

 

- Stemningen er likevel veldig positiv. Noen sa at folk ikke var fornøyd her sist høst, men jeg tror folk er mer fornøyd nå. ''

Lenke til kommentar

Femteplass er ikke umulig. Slår vi Tottenham og de avgir poeng et par ganger, så er vi likt, selv om de skulle vinne hengekampen. Men samtidig så skal det mye til, at de både avgir noen poeng her og der, samtidig som vi vinner det meste. Det er uansett ikke det jeg fokuserer mest på nå. Vi skal alltid gå for å vinne og for å delta i alt som er mulig, i dette tilfelle EL, men for min del er viktigere å se fremover mot neste sesong nå - få en positiv avslutning på sesongen, få Kenny inn permanent, få gjort noen solide forsterkninger i sommer (jfr. Overgangstråden), osv., slik at vi kan begynne å blande oss inn mer i toppen igjen. That's what matters.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Egentlig var det vel helt greit for oss at Chelsea slo City i går. Det er nå 8 poeng fra oss og opp til City på 4. (like mange kamper spilt). Jeg har ikke noe særlig forhåpninger eller forventninger om at vi skal klare å hente de, men hvis vi slår de innbyrdes om 2 runder, og de skulle finne på å gå på en smell eller to til, så kan det jo hvertfall bli spenning. De skal hvertfal møte Man Utd i tillegg til oss, vet ikke helt hvordan det er med resten av programmet deres.

 

Dette forutsetter jo også at vi vinner de fleste av kampene vi har igjen. Som sagt, ikke veldig sannsynlig, men greit å følge med så lenge den teoretiske muligheten er der. Kommer til å bli mange spennende runder utover våren nå.

 

Edit: Strøk en feil

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Og 5. plass gir oss ?

 

Trist sessong ang. plassering - og en viss trener som burde ha blitt i Viking - som gjorde det surt for oss. Når vi solgte en spiss på januar-salg ( hva kan de forvente av den spansken ) og vi har fått in de spillerne vi har fått, samt litt ro - så tror jeg neste sessong blir meget - meget bra.

Lenke til kommentar

Sjekket litt nå. Hvis Tottenham vinner hengekampen sin så er ståa følgende:

 

4. City - 53p

5. Tottenham - 52p

6. Liverpool - 45 p

 

*Alle med 30 kamper spilt*

 

Vi skal møte både Tottenham og City hjemme, og skulle vi klare å vinne de kampene. Kan vi håpe på en U når de skal møtes innbyrdes. Da vil det se slik ut.

 

4. City - 54 p

5. Spurs - 53 p

6. Liverpool - 51 p

 

*Alle med 32 kamper spilt*

 

Hvis scenarioet skulle slå til så kan det plutselig bli spennende helt inn.

 

Jeg sier ikke at topp 4. er veldig realistisk, men med en knallsterk avsluttning og litt tur så kan mye skje på de siste rundene. Sjansen er der. Når det er sagt så vurderer jeg det dit at topp 6. er mer enn godkjent av oss og Kenny når man ser på forholdene som rådet når han tok over. Skulle vi klare noe mer så blir det en bonus.

Lenke til kommentar

5. eller 6.plass er for meg ganske care da jeg ikke bryr meg noe om EL uansett. Best å delta i alle turneringer så klart, men for min egen del kan vi droppe EL da det ikke betyr så mye mer enn tettere kampprogram og ekstra kjedelige drittkamper man får dårligere selvtillit og blir frustrert av. Men 4.plass derimot, er jeg meeget keen på. Men da skal ALT klaffe for oss fra nå av og inn, så jeg håper egentlig på det beste, men forventer det verste (6.plass).

Lenke til kommentar

5. eller 6.plass er for meg ganske care da jeg ikke bryr meg noe om EL uansett.

Ja, jeg tenker litt det samme. I hvert fall etter årets "bevis" på hvor kjipt EL er. Så jeg håper på CL eller ingenting for å være helt ærlig. Vet det er litt feil innstilling i forhold til det å kjempe for å vinne alt som er mulig men... Det blir som vitsen med han som kom på andreplass i en konkurranse og vant en Lada. Førstepremien var en sekk poteter. Eller det blir vel ikke helt som i vitsen, men poenget er at det er bedre å delta i CL enn å vinne EL.

 

Husk, det er teoretisk ennå mulig å vinne ligaen. Selv om det hadde vært Nokasran v 2.0. Det er forresten ikke noen vits å angre på ting. I dette tilfellet å sippe over hvor dårlig sesongen har endt opp med å bli. Det eneste vi kan gjøre er å se framover. Og da ser man lys. Og de som holder lykta er Kenny, Henry, Suarez, Carroll og noen nye. Jeg er meget optimistisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...