Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Og det er da ingen som har vært uenige i at det var rødt og en idiot takling med en påfølgende stygg skade.

 

I motsetning til hvordan det var her i leiren etter Carraghers stjernetakling.

Kan du være så snill å finne èn halvseriøs Liverpool-supporter her inne som ikke mente det var rødt kort? Seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slående argumenter, Hyrlen. Du leser som du vil lese så du får bare tolke alt jeg sier som du vil da. Jeg skriver det jeg mener og tror, intet mer, intet mindre.

Jeg leser det slik du skriver det, problemet med tekstbasert kommunikasjon :)

 

Men god natt gutter, tid for pils nå. Legger alt som har med kampen mot Liverpool i glemmeboka.

Lenke til kommentar

Og det er da ingen som har vært uenige i at det var rødt og en idiot takling med en påfølgende stygg skade.

 

I motsetning til hvordan det var her i leiren etter Carraghers stjernetakling.

Kan du være så snill å finne èn halvseriøs Liverpool-supporter her inne som ikke mente det var rødt kort? Seriøst.

Du må lese det eg skriver. Som vanlig har du et problem med dette.

 

Ordet OG er stikkordet her. Eg skrev uenige i at det var rødt og en idiot takling med en påfølgende stygg skade.

 

Er svært mange her som har vitset om skaden. Og forsvart taklingen.

 

Har aldri sagt at mange her mente det ikke var rødt. Men disse tre tingene tilsammen var det mange som var uenige i.

 

Om de er halvseriøse eller ei får være opp til deg å avgjør.

Lenke til kommentar

"It is believed that the target capacity for the new stadium is between 65,000 and 70,000 seats, although that figure could drop to an initial 60,000 with a possible extension in the coming years."

 

Hvorfor ikke bare peise på med en gang i stedet for å vente på coming years? Når man først er i gang er det vel like greit å bare bygge størst mulig med det samme.

 

Ellers liker jeg planene. Vil helst beholde dagens Anfield.

Lenke til kommentar

"It is believed that the target capacity for the new stadium is between 65,000 and 70,000 seats, although that figure could drop to an initial 60,000 with a possible extension in the coming years."

 

Hvorfor ikke bare peise på med en gang i stedet for å vente på coming years? Når man først er i gang er det vel like greit å bare bygge størst mulig med det samme.

 

Ellers liker jeg planene. Vil helst beholde dagens Anfield.

 

Absolutt enig her ja..

Lenke til kommentar

Carra med en hodeløs takling forrige runde som lagde et hakk på leggen til Nani. Og denne runden er det Evans som gjorde det på Holden. For en jævla idiot som går inn på denne måten. Holden kan være ute i DAGEVIS!!! HAN BLØR JO FOR FAEN!

HAHAHA. At dette er i nærheten av å være en såkalt "populær post" bekrefter vel egentlig det TomHel er inne på. Herregud så lavmål. Og hvem er det du gjør narr av? United? Evans? HOLDEN?

 

Carra sin takling var hodeløs i likhet med Evans sin, uansett utfall. Kvalmt at du gjør narr av utfallet, bare tilfeldigheter som gjør at det ikke er bein som blir ødelagt i begge to.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Carra med en hodeløs takling forrige runde som lagde et hakk på leggen til Nani. Og denne runden er det Evans som gjorde det på Holden. For en jævla idiot som går inn på denne måten. Holden kan være ute i DAGEVIS!!! HAN BLØR JO FOR FAEN!

HAHAHA. At dette er i nærheten av å være en såkalt "populær post" bekrefter vel egentlig det TomHel er inne på. Herregud så lavmål. Og hvem er det du gjør narr av? United? Evans? HOLDEN?

 

Carra sin takling var hodeløs i likhet med Evans sin, uansett utfall. Kvalmt at du gjør narr av utfallet, bare tilfeldigheter som gjør at det ikke er bein som blir ødelagt i begge to.

 

Mulig jeg oppfatter ting feil her, men er det ikke manu's supportere her på diskusjon.no, han gir et spark på leggen?

Lenke til kommentar

Ser ut som noen her inne gjør det Misters.

 

Og hver pluss på det innlegget viser holdningene til folk her inne. Patetiske holdninger. Slett ikke rart det ble buing når Nani ble båret ut på båre. Man kan generalisere og si at det er teit, men det er jo tydelig at folk er enige her inne.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Og der forsvant et innlegg!

Er det så vanskelig å skrive noe om hvorfor. Jeg skjønner at alle ikke forstår min humor, det var selvironi.

 

Men et innlegg fra vedkommede som fjernet mitt innlegg, så jeg vet hvem jeg eventuelt skal klage til.

Rart at den moderatoren ikke skrev et innlegg i denne tråden, hvor den personen skrev at han/hun slettet et innlegg.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Dette er en uting. Nå husker eg ikke spesifikt hva du skrev, men kan ikke huske at du har noen innlegg som skulle tilsi fjerning.

 

Sikkert noen som har rapportert det, så tar en vilkårlig mod og bare fjerner det uten å se helheten eller sammenhengene.

 

Irriterende og en utvikling som ikke er ønskelig. Se i advarsel lista di om det står noe der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...