Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en realitet at vi desverre ikke klarte å tukte dere på noen av de sportslige planene denne sesongen, men med starten vi hadde under Roy ble alt kjørt i grøfta så alt for tidlig. Mye av det samme kan sies om fjorårssesongen også forsåvidt, selv om det var litt bedre i form av at vi kjempet om topp 4. helt inn (vet at dere var langt foran). Forhåpentligvis er skuta vår i ferd med å snu og jeg både håper og tror at vi snart er tilbake på plass der vi hører hjemme.

Jeg skjønner ikke hvordan så mange av dere omtrent utelukkende legger all skyld på Hodgson (jeg ser at du ikke direkte gjør det med dette innlegget, men det er vel ikke en hemmelighet at de aller fleste av "dere" gjør det). Dere har spilt like dørgende trist fotball under Dalglish, med enkelte unntak.

 

Tror dere kommer til å slite hardt med å klare en topp 4-plassering også neste år. Kommer veldig ann på hvordan Carroll og Suarez klikker, samt hvor mye penger dere er villige til å splashe på nye spillere. Troppen deres er p.d.d ikke i nærheten av de 4-5 beste i ligaen.

 

Ikke ment som provokasjon i det hele tatt, innerst inne savner jeg egentlig å ha Liverpool i toppen (ikke minst det falske håpet Liverpool-supporterne får ved å kjempe om tittelen hver sesong, for så å få det knust på tampen).

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Dere har spilt like dørgende trist fotball under Dalglish, med enkelte unntak.

Total skivebom, vi har spilt en helt annen fotball under Kenny. Unntakene er i EL hvor det er dørgende kjedelig. Har ikke sett så mye kombinasjonsspill, trekanter, veggspill og vilje siden 08/09 sesongen.

 

Det er vel ytterst få som legger skylden utelukkende på Hodgson, men herregud man ser jo hvor store forandringer som har skjedd i ettertid med en ny manager. Meireles var shite under Roy, men scorer omtrent i hver eneste kamp nå under Kenny i en ny rolle. Spillerene sier selv i intervju og sånt at under Roy var spillerne veldig "låst" til oppgavene de fikk. De fikk ikke noe frihet på banen som de nå har i større grad.

 

Tror også vi kommer til å slite med topp 4 neste sesong, men Kenny(&Comolli,er vel han som styrer med kjøp) har visstnok fått lovnader om at han har mye å rutte med til sommeren. Sommeren blir helt klart et viktig transfersvindu for Liverpool, spessielt må nye raske vinger inn og en midtstopper. Blir i hvertfall spennende å se hvem de har i kikkerten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liverpool med Kenny er totalt annerledes enn med Hodgson. Man har dårlige kamper ja (spesielt i EL som Smågal påpeker), men det er en helt annen mentalitet og glød i spillet nå enn tidligere. Selve spillet er mye bedre og man kommer til flere sjanser osv.

 

Jeg føler meg faktisk ganske sikker på at om Kenny får lengre kontrakt og litt midler til spillerkjøp som trengs i sommer, så kan vi hevde oss i topp 4 neste år. Man ser jo bare det i år, at vi har fortsatt en teoretisk sjangs (selv om det er meget tvilsomt med mindre Chelsea sprekker) på 4.plassen, til tross for åpninga på sesongen hvor vi lå på 12.plass osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller sier at vi er en gjeng med idioter siden det gjøres narr av Nani etter en så ufattelig traumatisk og lang kamp for å komme seg tilbake på banen igjen etter den hodeløse taklingen fra Scouser-Carra som også var et sooooleklart rødt kort (det kan ikke nevnes nok!) og likevel ligger de på topp med all verdens dommere mot seg. Nei, urettferdigheten vil ingen ende ta if you are a manc.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...