Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo heilt klart sine fordelar med tanke på kampprogrammet, og tap av inntekter er heller ikkje så store dersom vi uansett ryk ut mot lag som Braga.

 

Skjønt ingen vits i å gi opp 5.plassen enno. Eit West Ham-mål no og vi er 6 poeng bak Spurs, med eit innbyrdes oppgjer igjen. Still much to play for

Endret av HEAL
Lenke til kommentar

Liverpool bør gå for så høy plasering som mulig, Reina (tror jeg det var) mener Liverpool bør vinne 7 av de siste 9 kampene. Noe Liverpool egentlig skal makte. Er bortekamp-kneika som må drepes. Makter vi det, kan vi avslutte sesongen med litt stil.

Liverpool bruker å gjøre gode kamper på tampen av sesongen anyways.

 

EL skal\vil antagelig kun brukes som matchtrening likevell. Mye negativt og lite positivt ut av den turneringen slik jeg ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kom til buingen(som helt klart var en uting) hadde det nok mye med hvem som ble skadet. Anfield hadde heller ikke buet på Holding, så å påstå noe annet er faktisk litt for håpløst.

 

Nani filmet vel 3-4ganger på OT når de møtte Liverpool sist i serien(ikke at det forsvarer buing), regnet med det hadde en vis faktor på Anfield. Bedreviserpjattet kan dere glatt spare dere for.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Ikke for å forsare noe, men aldri om OT hadde klappet en skadet Gerrard eller Carragher ut av banen. Dere kan påstå det, men jeg tror det ikke før jeg ser det. Det er en forskjell på kamp mot Bolton og Man Utd/Liverpool.

Du claimer det som fakta, mens det vi sier er påstander. Ok, du vinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så du hvordan Holden ble klappet ut av Old Trafford? Dere har noe å lære.

 

Seriøst mann. Du er forumveileder og det der var bare piss. Sammenligner tribunementaliteten under en kamp mot Bolton mot en vs Liverpool.

 

Hvertfall suppehuene på Anfield. Spørs vel om jefe klappet. Han var vel mest opptatt av å forsvare Carrgher.

 

Du har ikke skjønt noe du. Jeg bare drar frem hvordan du/dere eller enkelte av Man Utd supporterne angrep Carragher som om han skulle prøvd å skade Nani med vilje for to uker siden. Har ikke sett en eneste en som har forsvart taklingen i seg selv, fordi det er ikke noe å forsvare. Det man kan forsvare er faktisk at Carragher ikke gjorde det med vilje. Akkurat som at Evans ikke gjorde det med vilje i dag, men jeg har ikke sett noen angripe han og påstått at han prøvde å skade Holden. Når det var Carragher som taklet stygt så var det et handling av rent scouser ondskap og han fikk jævlig mye stick i ettertid. Ville ikke gå videre før det var nevnt en million ganger at det skulle vært et soleklart rødt kort og at Carragher var en idiot. Mye mas om at Nani skulle være ute i minst 1 måned som følge av det og sesongen var fucked, men så popper han opp 1,5 uke etterpå. Og 13 dager etter Carra sin takling så er det en Unitedspiller som takler Holden så han må ut på båre med en flenge i leggen så blodet renner (oh the irony). Likevel så satt dere og tok the moral highground for to uker siden som det oftes gjøres.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...