Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Husk, det er teoretisk ennå mulig å vinne ligaen. Selv om det hadde vært Nokasran v 2.0. Det er forresten ikke noen vits å angre på ting. I dette tilfellet å sippe over hvor dårlig sesongen har endt opp med å bli. Det eneste vi kan gjøre er å se framover. Og da ser man lys. Og de som holder lykta er Kenny, Henry, Suarez, Carroll og noen nye. Jeg er meget optimistisk.

Dette avsnittet fråtser nok Man Utd-supporterne i. :p

 

For øvrig ganske enig i det du sier. Går alltid for å vinne og komme høyest, og tar jo heller en femteplass enn sjetteplass selv om det ikke er allverden med forskjell. Men får vi først ikke CL, så er jeg ganske overbevist om at det beste for laget vil være å kunne fokusere fullt på PL til neste år og slippe EL-kjøret. For det er kjedelig helt til kvart/semi, og det er ikke mange kronene det drar inn uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tragisk. Rett og slett tragisk. Og rett og slett lei meg at du skrev dette innlegget, Jefe. Mistet 1000000x respekt fra meg. Utrolig, måten du skriver dette på, og at du får 19 pluss for det bekrefter nok det TomHel sa ja; som Shlaps sier. Tragisk.

 

Hadde ikke ventet å høre noe annet fra brukeren som fremstår (i mine øyne) som den aller mest subjektive/trangsynte her inne. Hyggelig ja, men sier mye rart. Ikke noe vondt ment fra min side, men når du først er ærlig kan jeg ikke være noe dårligere. Vet ikke om du (tc47) så innlegget mitt noen hakk lengre ned hvor jeg mener å huske at jeg forklarte det aller meste. Kanskje du ikke gadd lese det en gang.

 

Mange tror kanskje at det var et innlegg på jakt etter plusser eller for å latterliggjøre skadene til Nani/Holden. Er ikke fan av noen av dem og jeg misliker Nani sterkt. Uavhengig av det så ønsker jeg naturligvis ikke at noen av dem skulle bli skadet. Enten kortvarig eller langvarig. Så noe angrep på dem var ikke innlegget ment som fra min side, selv om kanskje enkelte trodde det eller velger å tro fortsatt. Daniel har skjønt hva jeg mente.

 

Jefe gjør mer narr av united-suttringen(som var helt forjævlig. Carra var satan sjølv i flere dager) enn Nani\taklingen\utfallet. Bare så det er klart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den evinnelige diskusjonen tar aldri slutt, nei. Klart det er low når noen buer på en skadet spiller, og ikke noe man vil se. Men igjen så kan det være kjekt å se dypere enn noen billige stikk. For det første så er det en kamp mellom Man Utd og Liverpool - det er litt annerledes enn mot Bolton. For det andre gjelder spilleren det er snakk om en notorisk filmer, som i tillegg umiddelbart etter skaden hopper opp for å få et rødt kort på Carra. Fra tribunen ser nok dette ut som nok en filming, husk at det er nesten umulig å få et godt blikk på både taklingen og riften i Nanis bein fra tribunen. Jeg er likevel selvfølgelig enig i at det er lavt å bue, egentlig er det low å bue generelt sett og ikke noe jeg er fan av. Uten å ha vært på stadion (dette kan kanskje guttorm si mer om hvordan han opplevde det) så vil jeg anta at dette er en mindre del personer av hele Anfield. Og selv om det er synd at det ødelegger, så kan et mindretall supportere ødelegge for resten. Det vet dere også godt om - Hillsborough-sanger, flest arresterte supportere i ligaen, osv. Det er synd å se og høre, men å dømme Anfield-publikummet under én kam på bakgrunn av en minoritet tullinger som buer er synd. Anfield er kjent som en av de mest vennlige stadionene (jfr. en rekke intervjuer/reportasjer osv. med uttalelser fra rivaler og motspillere), og la oss håpe den alltid vil være det.

 

Må også si helt ærlig at med temperaturen som er i disse oppgjørene og tingene som skjer i kampens hete, hadde jeg ikke engang tenkt over det om Old Trafford buet ut en skadet Gerrard. Men noe må vel dere også ta med dere fra kampen.

Lenke til kommentar
Jeg er likevel selvfølgelig enig i at det er lavt å bue, egentlig er det low å bue generelt sett og ikke noe jeg er fan av. Uten å ha vært på stadion (dette kan kanskje guttorm si mer om hvordan han opplevde det) så vil jeg anta at dette er en mindre del personer av hele Anfield. Og selv om det er synd at det ødelegger, så kan et mindretall supportere ødelegge for resten. Det vet dere også godt om - Hillsborough-sanger, flest arresterte supportere i ligaen, osv. Det er synd å se og høre, men å dømme Anfield-publikummet under én kam på bakgrunn av en minoritet tullinger som buer er synd. Anfield er kjent som en av de mest vennlige stadionene (jfr. en rekke intervjuer/reportasjer osv. med uttalelser fra rivaler og motspillere), og la oss håpe den alltid vil være det.

 

En minoritet tullinger som utbuet de av dere som klappet? Jau, jeg kjøper absolutt den.

 

Og siden en del av dere har en absolutt trang til å påpeke dette med at "det var United-Liverpool etcetc" - Hvorfor i all verden skal Nani godta unnskyldning fra en Liverpool-spiller?

 

...and the circle goes on. :love:

Lenke til kommentar

Man trenger vel ikke klappe? Det er fullt mulig å være taus. Som sagt var jeg ikke på stadion, så jeg kan ikke si noe sikkert om hvordan det opplevdes på stadion (guttorm, vi venter på deg), men slik jeg kjenner Anfield etter en rekke kamper der (og opplevde skader) så antar jeg at det er en minoritet av supporterne. Intet mindre tåpelig, men det er vanskelig å styre individer på kamp (igjen ref. til Man Utd-minoriteter). Jeg løper ikke rundt og sier at alle deres supportere er kriminelle og fyllefanter, selv om dere har flest arresterte supportere i ligaen. For jeg vet at det er en mindre andel som ødelegger for resten.

 

Jeg har heller aldri sagt at Nani skal godta unnskyldningen, det er han i sin fulle rett til ikke å gjøre. :) Det viktige er at Carragher oppsøkte Nani for å be om unnskyldning, om den godtas eller ei er mindre viktig, dog ville nok de fleste spillere innsett at taklingen ikke var med vilje og at det er hederlig å be om unnskyldning for det, men det er helt opp til spilleren selv.

Lenke til kommentar

The Kop klapper vel *alltid* frem motstanders keeper, uansett hvem det er? Reina uttalte i et intervju jeg leste at første gangen han var på Anfield (Med Villareal), så hørte han applaus bak seg når han tok oppstilling foran the Kop, og lurte på hvem i alle det var de klappet for. Når han snudde seg skjønte han at det var ham de klappet for, og dermed var spiren sådd ;)

 

Men ja, jeg begynner å bli rimelig lei hele Nani/Carra vs Holden/Evans-diskusjonen. Carra skulle hatt rødt, Nani burde være mann nok til å ikke begynne å grine, Evans fikk fortjent rødt og jeg synes skikkelig synd på Holden som faktisk blir ute lenge.

 

Men Nani viser seg mer og mer frem som en C. Ronaldo light. Nesten like flink til å finte, nesten like flink til å skyte, nesten like flink til å dive, nesten like flink til å sutre til dommeren når alt butter i mot ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...