Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar gjerne Adam og Cahill, litt mer usikker på Young, føler han er blitt så hypet etter å ha hatt noen gode sesonger for noen år siden, men har stagnert litt de siste sesongene. Uten at jeg skal skryte på meg å se alt av Villa.

 

Adam er jo nesten verdt pengene bare pga cornerne nå som vi har Carroll. Men redd han blir litt overprisa.

 

Cahill er absolutt den jeg har mest lyst på av de.

Lenke til kommentar

Hva var det Blackpool ville ha for Adam? 10 eller 15 mill?

Cahill og Young står øverst på min liste.

Rundt der ja, men tror nok ikke de krever like mye for han i sommer. Har tross alt bare et år igjen av kontrakten og tviler på de har lyst til å slippe han gratis. Nå vet man aldri om det blir en budkrig med f eks Tottenham og da går han nok for mer, håper dog vi heller lar være å kjøpe han enn å overbetale.

Lenke til kommentar

Ryktes at A. Young står øvers på lista vår til transfervinduet som kommer. Mens G. Cahill, C. Adam og M. Jarvis er andre mål.

 

Glimrende. Jarvis er veldig spennende. Jeg er selv mer lysten på N'Zogbia, men tror nok han også blir noen hakk dyrere. Noe annet som er glimrende med den lista er at ikke bare er alle spillerne britiske, men de har også bevist at de takler Premier League uten noe problem. Satser på at det er en venstreback på lista som ikke har blitt tatt med, for det trengs like mye som en ving. Liker smaken til Herr Commoli og Daglish når det kommer til spillerkjøp.

Lenke til kommentar

 

Herlig lesing som også sagt i tråden. Ble ivrig selv og er i gang med å skrive nå :) Hadde mer på hjertet enn først anntatt, men skal gjøre et ærlig forsøk på å få det i stand før jeg tar kvelden.

 

Edit: Referat

 

Puh, tok på det. Var mer å skrive om enn jeg trodde på forhånd :p

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...