Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man skriver noe nedlatende eller noe stygt om min bruker så er man sikret minimum 5 plusser i denne tråden. Bare å teste ut! Nesten som å lese innlegg om Ferguson på RAWK. Det demper ikke egoet mitt for å si det slik.

For ikke å snakke om at Liverpool ikke spiller i CL. :ohmy:

 

Edit: Haha, prematch-intevju med Pep Segura nå, som har tatt over reservelaget.KLIN likt Rafa i starten når han snakker.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Liverpool bidrar til å hjelpe de som trenger det og viser en enorm innsatsvilje og engasjement i verdenssamfunnet. For en klubb.

 

 

Check spoiler for reason.

 

 

"In happier news, UEFA pledged €100 to Comic Relief for every long ball played to Andy Carroll. They raised enough to cure AIDS."

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Huff, triste greier.

Her skal vi jage et mål, også setter vi inn Spearing av alle personer vi har på benken. Hallo! Pacheco hadde vært en ide kanskje?

 

Spearing hadde vært helt grei han skulle vi trygget inn en ledelse som ga avansement, men ikke når du jager mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste var at kommentatorene mente at det var et helt rett bytte, men at det skulle kommet tidligere. Både Spearing og NGog kunne holdt seg på benken for min del. Jeg ville satt på Kyrre og Pacheco og gått over til 3-5-2 (Dirk "Offside" Kuyt og Maxi av), noe ala dette:

 

Reina

Carra - Skrtel - Kyrre

Lucas

Johnson - Meireles - Cole - Wilson

Pacheco - Carroll

 

Eventuelt

 

Reina

Carra - Skrtel - Kyrre

Lucas

Johnson - - - Meireles - - - Wilson

Pacheco - Cole

Carroll

 

Tror det ville gjort "a world of good".

 

Jeg mener at per dags dato er Agger og Kyrre vårt sterkeste stopperpar (noe som indikerer at vi bør skaffe en ny makker til Agger), og jeg synes at de to hestehalene våre utgjør en offensiv trussel og en defensiv trygghet når de er sammen på banen.

 

Og den brøytetaktikken med at en spiller skal ligge foran Carroll på cornere: Djizøz. Ble altfor ensformig.

 

Ser at vi har for lite bevegelige spillere rundt Carroll til å drive med langpasninger. Suarez fyller det til dels, men vi må ha en til. En bevegelig spiller, som kan ligge mot høyre. En Jesus Navas eller lignende (jeg sier ikke at vi skal kjøpe Navas, selv om det hadde vært en drøm, men en spiller av den typen). Vi har ikke hatt en hurtig ving siden Mark Gonzales forsvant ut av klubben i 2007.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Den tabellen hadde nok sett litt bedre ut, men tipper Liverpool ikke hadde vært høyere opp enn 4.plass. Roy hadde mye med årets situasjon å gjøre(bl.a kjøpene han gjorde), men ikke bare han. Liverpool var i elendig form fra fjorsesongen. Rett og slett beaten.

Eier-situasjonen var bleak, mye utenomsportslig tullball, stor usikkerhet rundt fremtiden til Liverpool. Bare tenk på Kenny Huang-situasjonen som var.

 

Liverpool har tatt et godt steg mot lysere tider med Kenny, John Hendry,gode spillerkjøp,bedre formasjon mm. Men er langt fra friskmeldt enda, sliter fremdeles på bortebane.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Selvsagt, jeg mener ikke vi hadde leda ligaen, men tror definitivt vi hadde vært mer med i kampen om 3-4.plass, noe jeg hadde vært jævlig fornøyd med etter fjoråret. Og noe jeg vil være veldig fornøyd med om vi klarer neste år også, som jeg har troa på om Kenny får kontrakt og midler til litt kjøp i sommer.

Lenke til kommentar

Kan nokon forklare reglane i forhold til kven som får europaligaspel neste år? Slik eg har forstått det har England 3 EL-plassar, der Birminham har fått den eine gjennom siger i ligacupen. Dersom vi vidare går utifrå at United eller City vinn FA-cupen, er det då slik at tapande finalist (altså Bolton/Stoke) likevel får spele i Europa på bekostning av Liverpool (gitt at sistnemnde tek 6.plassen)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...