Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jævla landslagspauser! Har vi noen gang i historien fått alle spillerene tilbake uten noen skader?

Det der gjelder for alle lag, ikke bare dere.

 

Look at the bright side, det er lettere for Norge å vinne om Agger eventuelt ikke blir klar. :)

Liverpool > Norge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som noen har tatt det opp her, men har vært litt rokeringer i lederstillingene i klubben i dag. Ian Ayre er ansatt som administrerende direktør i LFC, mens Comolli har blitt forfremmet til "Director of Football".

 

Litt usikkert hva dette betyr i praksis, men en del tyder på at Ayre tar over en del av oppgavene Purslow/Parry har hatt i de senere årene, mens Commoli får et ansvar som sjefsspeider og et slags overhode for det sportslige apparatet.

 

Som sagt er det enda ikke helt lett å fastslå helt hva slags innvirkninger dette får i praksis. Men noen eksperter mener at det kan tyde på at FSG vil organisere klubben mer i rettning av TLW enn moneyballprinsippet som de blant annet har brukt i Red Sox. Ian Ayre blant annet er jo en trofast Liverpool-mann som kjenner klubben både fra utsiden, som supporter, og fra innsiden og ledelsen.

 

Jeg synes dette virker både lovende og positivt, og det kan også komme mere spennende nyheter de neste dagene, går rapporter om mulig kontrakt for Kenny og offentliggjøring av planer for Anfield (ryktene sier utbygging til 68.000 seter) som skal skje før Henry & Co. reiser hjem igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tror Sammy eller hvem det var slo en spøk om at han kunne være med på trening, Purslow stilte opp og ble med. Han trodde virkelig han var en del av laget, og forsatte å stille på trening i fullt utstyr, ser du for deg direktøren?

 

Virket dum som et brød. Andy? Your about to find out, om jeg bare kan få ferdig det brevet :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Har lest en del om de avtalene Purslow skal ha inngått ja, blant annet en av grunnene til at Aquilani ikke ble brukt så mye var fordi Purslow nekta Rafa det fordi da måtte vi betale Roma pga klausuler om antall spilte kamper osv. Så Purslow har nok ikke bare rent mel i posen, men han var vel samtidig delaktig i å finne de nye eierne osv, så synes ikke han trenger å bli lynsjet helt.

Lenke til kommentar

Jeg likte heller aldri Purslow, litt fordi han ikke så ut til å oppnå så mye, klubben gikk ikke fremover (kan ikke klandres kun han, men selvsagt delansvarlig som direktør) og hørte mye lugubert om ham. Men én ting skal han få av meg, og det er den oppriktige gleden han viste da Liverpool/RBS gikk seirende ut av retten mot Hicks og Gillett. Men det var helt riktig at han gikk, og jeg håper duoen Ayre/Comolli i tospann med de nye eierne kan få til en bedre jobb, det ser absolutt sånn ut og det er en way bedre toppledelse enn Purslow og Hicks/Gillett. Det kan gå mot lysere tider nå; sommeren kommer and so do we. ;)

Lenke til kommentar

Anbefaler alle som har tilgang på LFCTV å gå inn å se intervjuet med Comolli som har blitt lagt ut i dag. 20 min der han går nærmere inn på hva som blir ansvarsområdet hans i den nye stillingen, planene for klubben fremover i tillegg til å kommentere en del av det som har skjedd de siste månedene. Veldig interessant, og positvit intervju i mine øyne. Og blir bare mer trygg på at Comolli kommer til å bli en bra ressurs for klubben, og at han er en mann med riktige holdninger.

 

Lite utdrag fra når de snakker om Suarez-overgangen:

 

Comolli on what Suarez said: 'I only want to play for Liverpool, I only want to come to Liverpool'.

Suarez during transfer window: 'Please come and get me, I want to play for Liverpool'.

 

Tror vi har fått noe spesielt her :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...