Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Liverpool


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli godt å ha Suarez på banen i alle fall. Den mest bevegelige spilleren vi har vil jeg påstå. Løp jo like mye som Kuyt mot United. Ser alltid etter rom å bevege seg i. Tror vi har truffet godt med det kjøpet. Carroll må få tid på seg. I følge Langli i går så var han vist et par kilo over matchvekta i går. Forøvrig så er det jævlig kjipt å ikke vinne kampen man har før en landslagspause. Tar så lang tid før man får rettet på følelsen ved det tap når det blir to uker til ny kamp igjen.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Bortekamp mot Sunderland synes jeg alltid er skummelt. Vi må spille veldig mye bedre enn vi gjorde i EL på torsdag, og med Suarez og Carroll som sannsynligvis starter sammen kan det bli spennende å se hva vi er gode for. Setter dog et lite spørsmålstegn til Carroll, siden det er vanskelig å vite hvor mye restitusjon han trenger etter 90 min på torsdag. Håper vi får se vårt nyinnkjøpte spisspar fra start, men blir ikke sjokkert om Carroll starter på benken heller.

 

Forhåpentligvis er også Agger tilbake så vi slipper å se så veldig mye mer av dette:

 

34820154.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Agger, Kelly eller Aurelio tilbake?

 

Håper vi stiller slik i en 4-3-3:

 

Reina

Johnson - Skrtel - Carragher - Wilson

Gerrard - Meireles - Lucas

Kuyt - Carroll - Suarez

 

EDIT: Gerrard visst ute, så han må erstattes. Om Agger kan spille ville jeg hatt han inn i midtforsvaret som erstatter for Skrtel.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Yay, Sky-kamp! Ingenting er herligere enn å ligge i senga og se på Liverpool dagen derpå. ^^

 

Håper å se Carroll og Suarez sammen i dag, ser slik ut. Må opp mange hakk fra forrige kamp om vi skal vinne i dag, synd vi mangler Gerrard og Kelly spesielt. Med muligens Kelly, Aurelio og Agger ute i forsvarslinja er det tynt bakover nå.

 

10-ern: Aurelio, Kelly og Gerrard er definitivt ute, Agger kan være tilbake.

Lenke til kommentar

Synd med alle skadene :( . Trenger nok en venstreback i sommer. Aurelio er ganske ubrukelig når han er konstant skadet. Insua kommer vel tilbake fra lån så da har vi backup. Aurelio ut og en nytt førstevalg inn så backplassene hadde sett veldig bra ut.

 

Gleder meg uansett sykt til kampen :D .

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...