Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende at vi tapte her. Full kontroll frem til dommeren begynner å leke med kortstokken. Usikker på hva konkret som skjer med oss, men mister alt momentum plutselig. Kunne helt fint vært avsluttet med 11 mot 11 i mine øyne. Surt at vi er ute og taper for en rival, men likevel gøy å se mange av de spennende talentene våre i aksjon igjen. Wisdom, Coady, Suso, Sterling og Morgan var imo. de som imponerte mest i dag.

 

Edit: Flanagan var heller ikke så værst nei. God laginnsats da :p Synd det raknet.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Fikk berre sett 2. omgang. Liverpool var best overall, men ei og anna upresis pasning og ein våken keeper sette ein stoppar for det. Coady og Morgan ser sjukt svoltne ut, og skal bli moro å følge med på framover.

Fikk sett litt av unggutane i aksjon, og det er det viktigaste.

 

Dog synest eg det er idioti å blåse av når all tilleggstida blir brukt på utdeling av kort, bytter osb.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er kun 5. Plassen som gir europa league. Så vi må nok vinne EL for å komme oss til europa.

 

Det var da som svarte..

Det er bare å håpe at United vinner FA-cupen, så får dere spillere i Europa neste sesong også (sett at dere beholder 6. plassen). :wee:

Lenke til kommentar

Som jeg skrev en annen gang, så ser jeg ikke på det å ikke komme til EL som noen krise. Sportslig sett betyr det lite, og det først rundt kvart-/semifinalene turneringen blir litt interessant. Men det er jo samtidig synd å ikke være med i Europa, samt at vi går glipp av litt pengesummer og en grei plattform å prøve ut spillere på. Samtidig er det positivt i den forstand at vi får mindre å fokusere på, mindre kamper til å slite ut/skade spillere, og dermed får vi en fordel av det i PL. Så litt både og, jeg vil være med i alt, men jeg griner heller ikke om vi ikke får EL når vi først ikke får CL. Vi må bare sørge for å bli gode nok til å kvalifisere oss til CL igjen, det er det som betyr noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det er kun 5. Plassen som gir europa league. Så vi må nok vinne EL for å komme oss til europa.

 

Det var da som svarte..

Det er bare å håpe at United vinner FA-cupen, så får dere spillere i Europa neste sesong også (sett at dere beholder 6. plassen). :wee:

 

 

Nei. Vinner United FA-cupen vil taperen få Europa cup siden United får CL. Skulle 6 plassen fått EL, så måtte to av de lagene som kvalifiserer seg til CL spilt FA-Cup finale.

Lenke til kommentar

Det som har vært fint for meg i år er at torsdagskamper i EL = søndagskamper i PL. Greit man jobber annenhver lørdag.

 

Deler Hewitt sitt syn på EL egentlig. Grei arena for å prøve ut spillere osv. og å spille i Europa har jo en viss sjarm (ikke på samme måte som CL selvfølgelig). Men heller ingen krise om vi ikke kvalifiserer oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...