Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Aaah, enig guttorm :).

 

Ser ut som Kelly kan være ute i minst 1 mnd ja, sannsynligvis resten av sesongen, akkurat som jeg spådde. Tungt slag å få vår beste spiller i det siste skada, enda viktigere at Gerrard tar seg sammen nå, at Carroll kan få noen minutter og spille seg sakte inn på laget og at Suarez fortsetter noe som ser ganske lovende ut fra hans side. Man Utd neste, men det er på Anfield, og jeg tror vi skal ha en reell sjanse til å få noe ut av kampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra kamp av reservene i går! Våre to tekniske spanjoler lekte seg til tider, og scorte begge veldig fine tekniske mål. Ince kom til mange sjanser og burde vel scora både ett og to mål! Bruna herja også litt på kanten sin. Wisdom som kaptein liker man. :) Nei, er mye bra som gror i de unge rekkene nå, håper vi får opp et par stykker på førstelaget. Suso og Sterling er vel de jeg har mest tro på atm. Regner med Sterling spiller på reservelaget fra neste år av.

Lenke til kommentar

I god Shankly stil reiser vi på Rochdale vs MK Dons på Lørdag :D Selvsagt Excutive Lounge :D

 

Han ene lokale vi er med der nede var i Wycombe for ikke lenge siden. Fortalte dem at han var speider for Everton og ble vist rundt på stadion, fikk hilse på manageren osv… Ikje vits i å eie skam…

 

Sett denne?? :

 

https://www.youtube.com/watch?v=UBoWZPdPCoA&feature=related

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hehe, høres gøy ut Guttis. Hvilken dag drar du over forresten? Håper du tar deg bryet med å skrive reisebrev igjen denne gangen :)

 

Bare litt smådetaljer som står igjen for min del før jeg er helt klar for Braga-returen, her. Håper ting faller på plass i løpet av et par dager nå, så er det bare å glede seg :)

Lenke til kommentar

Jeg reiser TIDLIG fredag, 06:10 går flyet til Oslo, dam.

Ja, det må jeg nesten gjøre. Angrer på at jeg ikke laget sist, for så vanlig var det mye morrsomt å fortelle. Trynet på Aldrige når han ene høyt og spontant begynte å synge Tranmeer Rovers (stille i fjøset) midt under foredraget, da John nevnte han hadde vert trener for dem i en bi setning. Vi som var med på den turen hvor vi så Rovers ville jo gå i knestående av latter.

 

Nice Termis. Skal ta en sånn tur jeg også neste gang tror jeg. Om ikke det blir Chelsea eller noe.

 

4 turen på ett år dette, ikke verst. Dog har det nok kostet litt i overkant.

Lenke til kommentar

Koster litt ja, selv om jeg har fått veldig bra priser de to gangene denne sesongen. Men føler så absolutt det er verdt det, liker også byen veldig godt, så er egentlig bare kos. Braga-turen ser nå ut til å komme på rundt 1500kr, noe jeg selv anser som svært rimelig.

Lenke til kommentar

Ja det er jo plankekjøring pris. Har vert litt uheldig noen ganger, denne turen kom særdeles brått på, derav dyr. En gang ble kampen flyttet, ikke bare 1, men 2 ganger, derav dyr.(var ikke jeg som hadde valgt kamp, tror ikke han hadde planlagt det særlig godt, samtidig skulle de passe for mange) De 2 i mellom har vell ligget på ca 5k totalt. Kan tenke meg close up to 25k for de 4 turene.

Er det 1500 med alt? Overnatting, reise billett?

 

Ja det er nesten verdt det uansett pris, jeg kommer hjem som et lykkeligere menneske hver gang. Det er egnetlig bare følelsen av å være skikkelig super 14 is forelska som overgår lykke følelsen av å ha vert i Liverpool. Dette uavhengig av resultat.

 

Man må ha deg gøy selv da, og lage det til litt noen ganger, føler vi har klart det så langt :)

Lenke til kommentar

Hadde foretrukket United seier i dag, men når det ikke skjer så skal vi hjelpe Arsenal med å overta serieledelsen, for så å sørge for at de mister den igjen i april.

Du vil heller se United løfte troféet enn Arsenal? Spenstig, spesielt om du faktisk er lfc-fan.

Lenke til kommentar

Du skjønte virkelig ikke at Superparanoid ønsker å slå både United og Arsenal for å komme lengst mulig opp på tabellen?

 

Synest det er rarere om du er Liverpool supporter og ønsker å tape kamper, ikke engang nå EL, bare for at United ikke skal vinne PL.

 

Men du om det.

Lenke til kommentar

Hvor sa jeg at jeg heller vil United løfte troféet enn Arsenal? Sier bare at vi skal slå United til helga, og hvis Arsenal vinner sine kamper vil de overta serieledelsen. Men vi har også igjen en kamp mot Arsenal, selvsagt skal vi vinne den også - noe som sannsynligvis fører til at United overtar serieledelsen igjen. That's all.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...