Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Siden du skriver første gang, betyr det at du ikke hadde valgt den ruta om du ser bort fra at du bor i London nå?

Tror ivertfall jeg skal fly KLM neste gang, bestille i god tid.

Jeg har tatt en del forskjellige ruter fra Norge (Stavanger) til Liverpool. Første gangen dro jeg som sagt til Manchester, via Frankfurt med Lufthansa. Det var jo et greit alternativ det, men litt dyrt. Derfor har jeg ikke tatt den ruta igjen, men for all del, hvis prisen er bra i forhold til andre alternativer, så ser jeg ikke noe galt med å fly Stavanger -> Manchester med mellomlanding, problemet for mitt vedkommende er at de aller, aller fleste gangene jeg har sjekka har dette alternativet vært mye dyrere enn andre.

 

Andre alternativ jeg har prøvd er å dra direkte til Liverpool med Ryanair fra Torp, dette er da veldig gunstig prismessig siden du kan få flybilletter av og til til så og si null kroner, og tog t/r til 400,-. Men 8 timer tog fra Stavanger til Sandefjord og fly t/r er en veldig stress rute.

 

Alternativet som jeg har brukt mest og som jeg synes blir det beste i de fleste tilfeller, er å dra med Norwegian til London og deretter tog fra London til Liverpool. Både flyet og toget er da som regel ganske billig, samtidig som det er mye mindre stress enn å dra via Sandefjord, så det alternativet passer som regel ganske bra, men beste rute er noe som varierer og må sjekkes skikkelig før hver tur. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig glad for at Ryanair flyr direkte til Liverpool fra Torp her (bor i Tønsberg), så kunne nesten ikke blitt gunstigere for min del. Transport til og fra flyplassen er totalt uproblematisk, og flybillettene veldig gunstige. Betalte 400 kr t/r for de jeg bestilte nå til Braga-returen.

Lenke til kommentar

Guttaboys, det er bare en ussel uke til vi møtes! Meg og Hewitt har laget monstertråder til disse kampene før, er det noen andre som har lyst til å stå frem og vise muskler med en kamptråd? Vi, United, har toppkamp mot Chelsea på tirsdag så fokuset er ikke 100% på årets høydarere v.2 før den er unna veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedlig med Birmingham seier i dag mot Arsenal i LC finalen.

 

Hadde Arsenal vunnet ville lag nr 6 i ligaen fått EL plass, nå stikker Birmingham av med det.

 

For at Liverpool skal få EL nå må en av følgende ting skje:

 

¤ Ta igjen Chelsea eller Tottenham (lite sansynlig med 6p og 2 kamper mer spilt)

¤ Vinne Europa League (ca 25% sjanse)

¤ Et av CL lagene fra ligaen vinner FA cupen

 

Føler EL kan henge i en tynn tråd, største sjansen er vel at vinneren av FA Cupen er et topp 4 lag.

Lenke til kommentar

Er svoren Liverpool supporter og har vore det i alle år sånn at det er helt klart. Og eg mente, som tc47 sikter til. EL/CL :)

 

Og det var ment som ironi fra min side :p

 

Kommer til å bli så sinsvakt trist om vi ikke er med noen plass i Europa liksom, but hey! La oss se på det "positive", vi vil da få mer tid til å fokusere på Ligaen, FA Cupen og mickey mus cupen :p

Lenke til kommentar

EL er sportslig sett uansett veldig lite interessant frem til semifinalene, så sportslig sett er det ikke så farlig om det ikke blir EL når det først ikke blir CL. Men klart, det er jo noen kroner ekstra i kassen, samt at man alltid vil være med i alt og komme så langt som mulig. Det er jo i tillegg en fin plass for å spille litt reserver og unggutter, men det går jo så klart også utover kampprogrammet hvis man kommer langt.

Lenke til kommentar

Skal nok gå an å få EL neste år, men som folk seier, så er det nokså uinteressant fram til dei siste rundane. Kjipt å ryke på tap i dag, og hadde håpa at Arsenal skulle slå B'ham, for EL er jo ein fin stad å halde unggutar og squadspelarar i kampform.

 

Men uansett, eg gidder ikkje å sutre. Første tap på 9 kampar, og ting er uansett langt betre enn dei var i heile haust. At Goldwing m/ gjeng synest dette er stas, får så vere. Eg hadde sikkert ikkje oppført meg mykje betre sjølv om det var United som hadde hatt to elendige sesongar på rad:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...