Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Helt klart at vi trenger forsvar-opprusting. Selv om Kyriakos er god å ha i bakhånd, samt i kamper mot lag som Stoke osv.

Mener fremdeles at vinger er førstepri dog. Der er det for dårlig. Må ha inn spillere som kan å legge bra inn. Samt en ekstra reservespiss hadde ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig surt at Aurelio måtte ut med skade etter 20 minutter, han gjorde en svært god jobb de 20 minuttene han var på. Jeg mener en god og solid midtstopper bør være førsteprio. Deretter en ving. Begge deler bør hentes i sommer. Vi må satse og vise vilje til å satse og klare å beholde Reina , om vi ikke satser forsvinner nok han, det har han gitt ganske klare tegn på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når vi ser på hva vi linkes til på overgangsmarkedet så rår det vel liten tvil om at vi sikter oss inn på en venstreback. En stopper er jeg også meget sikker på at vi får inn. Gary Cahill har vært linket til oss og Arsenal spesielt. Av VB'er har Jose Enrique vært linket til oss og ei heller utelukket en overgang til Merseyside. Er bombesikker på at vi henter en eller to gode vinger. Vi har absolutt ingenting å fare med der lengre, og jeg ser for meg at det kommer inn en venstre og en høyreving. Muligens også en spiss og en sentral midtbane. Jeg går ut ifra at vi blir å spille i en 4-4-2 med Carroll og Suarez på topp neste sesong (og ut denne) så langt det lar seg gjøre. Kan være smart å ha en alright spiss i bakhånd. Klubbene over oss kommer garantert til å handle når sommeren kommer og for at vi skal henge med må vi nok også gjøre det. Forsvaret og vingplass blir førsteprioritert selv om jeg tror at Daglish vil se på andre områder også slik vi så nå i Januar.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å skryte litt av Reinas oppførsel i går. Det er vanligvis en uting at keeper løper over halve bana når det oppstår tumulter, men Reina var på plass og dro sine egne spillere vekk fra opphetede situasjoner og fikk roet gemyttene. Dette skjedde etter både Carragher og Rafaels taklinger. Superb jobb av mannen fra Madrid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjempefornøyd med kampen i går. Suarez kommer til å bli en fantastisk signering for oss. Håper også at Carroll kommer skikkelig igang, forhåpentligvis i EL-kampene.

 

Det som for min del ødelegger litt var Carra-taklingen. Den var stygg, og etter min mening hakket styggere enn Rafaels. Selv om jeg er sjeleglad Lucas var i lufta da Rafael kom.

 

Jeg synes Nani skal være glad han ikke knakk benet, det er fort gjort i slike situasjoner. Han kommer seg nok fort igjen, for vi håpe. Ingen spillere fortjener å bli skadet, ikke engang Nani :p

Lenke til kommentar
- Jeg satt på benken og det klødde i beina etter å komme utpå der, sier Liverpools nye nr.9 til liverpoolfc.tv. – Det var stort da jeg endelig kom på banen og resultatet gjorde det enda bedre. Nå er jeg i gang og gleder meg til neste kamp.

 

- Det var en herlig kamp, spesielt når en tar motstanderen i betraktning. Dirk fikk et hattrick, som var godt for ham, men jeg synes alle gutta spilte fantastisk bra.

 

- Da jeg løp tilbake for å gjøre meg klar skrek og ropte fansen. Støtten jeg fikk var utrolig. Jeg var høyt oppe over det å kunne få spille igjen.

 

- Fansen har vært glimrende mot meg siden jeg signerte og det var en utrolig atmosfære. Definitivt en av de beste jeg har opplevd.

 

- Alle har vært vennlige og hjelpsomme og jeg har etablert meg fint. Jeg har funnet et sted og bo og alt går utmerket.

 

 

Satser på Carroll på torsdag?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...