Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen vil kanskje si at jeg burde glemme denne situasjonen da det er drøye 2 måneder siden den oppsto nokså tidlig FA cup oppgjøret mellom Manchester United og Liverpool. Og etter kveldens underholdning tenkte jeg at jeg ikke skal generalisere med dermed plukke ut et individ av United-kidza som mente bestemt at en av nøkkelsituasjonene i kampen var korrekt idømt straffespark. Men som alle med øyne faktisk kunne se at det bare var en dive fra Berbatov og dermed ikke straffe. Altså, dette er kommentarer som kom rett etter episoden hvor Chelsea fikk straffe i dagens match og kommentarene under er fra brukeren som mente at når Berbatov gikk i gresset på en like femi måte som Raste sin ny avatar så var det en klar straffe. Beklager om dette virker rotete, men jeg må bare. :)

 

 

Dægern steike den var billig.....

 

 

 

Fader for en drittdommer.

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår deg, men ser Jotun forsvarte meg litt tidligere, så da får jeg forsvare ham til gjengjeld nå. Hvis du sikter til den situasjonen United faktisk fikk straffe, så må jo Jotun ha sitt på det rene? Han mener det er en drittdommer som gir så enkle straffer?

 

Men det er kanskje en annen situasjon du sikter til? Jeg så ikke kampen, så jeg vet ikke...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Poenget er at United fikk en en straffe de ikke skulle hatt mot oss. Og Chelsea fikk en de heller ikke skulle hatt. Men når det gikk United til fordel så var det straffe og når det gikk mot United i dag så var det ikke straffe.

 

 

E: Er ikke ute etter å "ta" Jotun på noen som helst måte. Han er en morsom bruker han. I mindre doser.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Hehe, såklart. Når jeg er så "tydelig" i talen er det vel åpenbart at jeg ikke er 100% seriøs.

 

Skal bli spennende. Tror dessverre at vi taper og da får jeg vel som fortjent etter en sesong med provokasjon. Skal logge på ila søndagen og bite i det sure eplet igjen om det går dårlig. Win some, loose some.

 

Kommer til å bli HET her inne på søndag. Tåler ikke enda en nesestyrer nå å læll være like kald å rolig som i kveld. Faktumet er at et tap for Chelsea ikke betyr så mye, var verre å ryke mot Wolves. Å tape mot LFC derimot... Da er det slutt på mr niceguy.

 

Jævlig trist at vi ikke har Valencia til disse kampene.

 

Edit: Dessuten leser jeg at Meireles og co blir klare til kampen uansett :)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Nei, jeg husker han sa det. For å bevise det fant jeg innlegg(ene) fram i tilfelle ikke alle tar mitt ord for det.

 

Der såg eg straffen og ja. Filming?? Ok... Dere har jo gang på gang kalt Gerrard sin sprell å "hjelpe til". Hvis det er det, så er hvertfall ikke dette filming. Han blir jo tatt.

 

 

Helt greit dømt. Kunne også unngått det og kalt det en duell.

Lenke til kommentar

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-35m-Andy-Carroll-has-declared-himself-ready-to-make-a-dramatic-Reds-debut-against-Manchester-United-article709557.html

 

Herlig. Blir jo bare enda mer deiligere om både Ferinand og Evans er ute til kampen. Carroll har jo nettopp hatt flere intensive treningsøkter på Melwood nå i det siste, så det nærmer seg. Carroll-Suarez mot Brown, O'shea&co hadde vært latterlig deilig.

 

Bakover ligger nøkkelen i å temme Nani som er så og si den enste trusselen de har. Berba blir vel benka igjen.

Lenke til kommentar

Pro-tip: Rio og Evans blir på magisk vis klare, mens Carroll ikke er klar til å starte enda.

 

For øvrig vinner vi 2-1.

 

Gleder meg sykt til kampen, ettersom jeg endelig har fått meg Sky Sports her borte og kan se alt av kamper uten å måtte stresse meg til puben (noe som er svært usannsynlig kl 13.30 på en søndag). :D

Lenke til kommentar

Nei, jeg husker han sa det. For å bevise det fant jeg innlegg(ene) fram i tilfelle ikke alle tar mitt ord for det.

 

Der såg eg straffen og ja. Filming?? Ok... Dere har jo gang på gang kalt Gerrard sin sprell å "hjelpe til". Hvis det er det, så er hvertfall ikke dette filming. Han blir jo tatt.

 

 

Helt greit dømt. Kunne også unngått det og kalt det en duell.

 

Hahaha! Eg må le av deg Jefe. Virkelig. Du må finne noe mer for meg er du grei. En ukes tid eller så etter dette så hadde vi en diskusjon her inne angående hvor sta eg var i denne situasjonen. Husker du hva denne endte med?

 

At du virkelig ikke ser at eg tyner dere i denne situasjonen er utenfor min forstand.

 

Her er det eg skreiv 10.januar. Er ikke så flink på disse sitatgreiene, så får bli i kursiv:

Billig straffe. Helt soleklart. Har ikke sagt noe annet uten å prøve å plage dere bittelitt :) Men kontakt er det, Berba faller fordi han blir sparket ut av balanse. Men han overdriver, unødvendig. Der er eg helt enig.

 

Hvis du tror at eg under en kamp misliker at united får et billig straffespark da er du teit :p

 

Og en ting vil eg ha klart: Å si at et straffespark er billig er ikke det samme som å si at det er feil. Straffen i går er både billig og helt grei. Dommeren kunne fint latt være da Smalling ikke er ute med beina i det hele tatt. En plass må han stå, men Zhirkov oppsøker beina hans og blir dermed hindret. Vanskelig situasjon for en dommer, men ettertiden viser at det var billig. Og det er det da mange som er enige i.....?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Og da er Meireles, Kelly og Agger ute noe bedre? Som har vært tre av våre beste under Kenny. Helt overbevist om at vi taper grundig på søndag. Hadde dog vært gøy om Carroll ble klar, men uten kamptrening på flere mnd har det vel ikke store forskjellen å si.

 

Men når man legger alle skadeproblemer osv for begge lag til side, så skal det jo sies at disse kampene kan leve sitt eget liv uavhengig av slike faktorer!

 

Edit: bah, trodde vi var i kamptråden nå! Burde vel egentlig tatt det der :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...