Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en jævlig deilig kamp!! :) Er klart det beste laget i 1.omg. Starten av andre tar united over og har et par sjanser og farlige dødballsituasjoner, men det jevner seg etterhvert ut og det er litt frem og tilbake resten av kampen. Carra skulle selvsagt vært utvist, men da hadde nok Rafael røket også. Gikk på en måte opp i opp.

 

Synest vi spiller myyyyye bedre denne kampen enn på lenge. Masse lekre trekanter og veggspill! Kan ikke huske sist vi spilte så lekent og fin fotball. Ser at noen maser i kamptråden om at vi spilte møkk osv. Total skivebom.

 

Suarez var faen meg stor i dag. Ikke bare gjør han noe vannvittig på 1-0, men er direkte involvert i alle målene. I tillegg jobber han jævlig bra og vinner mange baller. Har potensiale til å bli stor i PL. Deilig å se Carroll også, selv om han selvsagt var veldig rusten, som vi kunne se på touchen hans spessielt.

 

Litt småkjipt å slippe inn et mål på overtid da.. :p

 

Gratulerer gutta :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg sa i kamptråden, så vinner vi på midtbanen i dag spesielt. Og den innsatsen og viljen vi legger ned er deilig å se. Mye bedre kamp mentalt sett enn United. Herlig. Sleng på utrolige soloprestasjoner av Suarez og gode kamper av stort sett alle andre, Gerrard spilte bedre enn på lenge også, så har man suksessoppskrift i disse kampene.

Lenke til kommentar

Enig i mye Smågal. :) Synes dog ikke vi spilte veldig bra, men helt klart det beste jeg har sett på lenge. Mye takket være Suarez som kanskje overgår Kuyt i løpinga i dag. Føler det på meg at han blir spesiell, og helt siden kampen mot Stoke gleder jeg meg alltid litt ekstra til å se han i hver kamp. Carroll var rusten, men satser på at det kommer seg. Regner med at det blir han og Suarez på topp mot Sunderland borte i neste runde, og før det har vi jo EL der Andy sikkert blir brukt. Moro. :)

 

Stor kontrast på sesongen vår og Man Utd sin. De er favoritter til å ta nok et ligagull, er med i CL for fullt og FAC, mens vi må nok ta til takke med 6. plass og nok en plassering utenfor topp 4. Og gjett hvem som syter mest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel aldri noen som har sagt det ikke er rødt kort til Carra heller, om det er det som er poenget. Bare at det er like rødt til Rafael, og at det at Carra takler sånn ikke forsvarer at Rafael gjør det. Men absolutt veldig stygt og ikke noe som har noe på en fotballbane å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar

King Kenny: ''- Jeg vet ikke hvor lenge denne bursdagen kommer til å vare. Jeg vil være 70 når den avsluttes! Fansen har alltid vært fantastiske supportere for meg og hele min familie. Det var litt følelsesmessig da de begynte å synge. Jeg tror ikke de ville ha sunget den dersom vi hadde tapt. Jeg ville ikke ha ønsket å høre den dersom det var tilfelle, men som sagt gikk det meget bra for oss. Faktum er at det var min bursdag, vel hver dag er min bursdag når jeg kommer på Melwood.''

 

:love:

 

Kuyt etter kampen: - Det er perfekt. Du drømmer om hattrick. Å gjøre det mot United er den beste følelsen noensinne, uttalte Dirk Kuyt til Sky Sports etter kampslutt.

 

- Jeg er mer enn fornøyd, men jeg må takke Luis fordi han spilte bra og skapte to av målene.

 

- Det var ganske enkle mål. Jeg pleide å score slike i Nederland da jeg spilte mer som spiss. De målene teller, og jeg er mer enn villig til å ta dem.

 

 

Flott å se den mannen få tap-in's og returmål igjen. King of Returns. :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Kenny er fantastisk og en herlig type. Han har energien til å holde humøret og motet oppe hver eneste dag, og det er en slik person denne klubben trenger, og en leder å se opp til. Ikke bare kjenner han spillet bedre enn noen andre, men han vet å håndtere pressen og både rose og dempe forventningene til enkelte spillere. I tillegg har han god og bred erfaring på transfervinduet, og er det en som henter de riktige spillerene så er det nettopp han. Han klarte å erstatte det jeg vil kalle europas desidert beste spiller Ian Rush ved å hente inn John Aldridge, John Barnes og Peter Beardsley. Han klarte å bygge opp igjen et av de beste liverpool lagene vi har sett noengang, tiltross for at vi har hatt trenere som Paisley, Shankly og Joe Fagan. Det er ikke bare bare

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig seier i dag, og Suarez er rett og slett rå! Var ingen selvfølge at han skulle slå igjennom i PL, selv om han har bøttet inn med mål i Nederland. Likevel har han overgått Torres etter at han kom. Tror ikke det er mange som gråter over Torres nå, spesielt ikke når vi ser hvordan han har gjort det etter Chelsea-overgangen.

 

Jeg er imidlertid veldig bekymret for forsvarsrekka vår. Stopperne er det aller største problemet. Skrtel har vært en katastrofe hele sesongen, og Carra er altfor ustabil. Agger er ofte skadet, og spiller ofte litt for nonchalant, selv om jeg holder ham som vår beste stopper pr dags dato. I dag klarte vel Skrtel seg helt greit utrolig nok, men Carra spiller på altfor høy risiko. Det straffet seg ikke i dag (det burde det jo gjort), men det kommer til å straffe seg på sikt.

 

Aurelio er god skadefri. Problemet er at han nesten aldri er skadefri. Johnson hadde en forferdelig fjorårsesong, samt første halvdel av denne sesongen. Så klippet han seg, og det ser jo ut til å ha hatt en positiv effekt. Kelly har vel vært den store overraskelsen i år, men nå er han også langtidsskadet. Synes forsterkninger i forsvaret bør ha høy prioritet til sommer'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...