Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nani er en dritt, noe sånn ca. alle har innsett for 45 år siden. Men skal det der være morsomt? Noe av det ABSOLUTT dølleste jeg noensinne har sett. Rett og slett flaut.

 

Hver sin smak, og dette var ikke annet en humor fra min side. Falt tydeligvis ikke i smak hos deg, og det er det fine med humor. Ikke alle behøver å like det heller :)

Lenke til kommentar

Humor? Dere kan godt suge på karamellen at dere slo oss i en av tre kamper i år. Men ha litt verdighet.

 

Greit at den gifen var litt drøy, men å komme å si at vi pool supportere, eller meg for den saks skyd, mangler verdighet er bare tullball. Ta en titt gjennom kommentarene dere far med for noen måneder tilbake når liverpool var i seriøs trøbbel og etter kampen i går. Jeg skjønner at jeg kaster bensin på bål med den gifen, men å kaste bensin å bålet har virkelig et stort antall unitedsupportere gjort med kommentarer jeg føler er langt verre enn den gifen. I kamptråden fra i går tok jeg selv avstand fra carraghers takling, og var ikke helt enig i at det var et gult kort, noe jeg tør å si at alle andre liverpool supportere her inne gjør. Jeg syntes gifen var en morsom vinkling på situasjonen i går, og ville opplyse andre lfc fans om at denne eksisterte. Jeg tror at mange av dere har hatt det morsomt med nedvergende kommentarer mot vår klubb når vi var i trøbbel.

Lenke til kommentar

Humor? Dere kan godt suge på karamellen at dere slo oss i en av tre kamper i år. Men ha litt verdighet.

 

Greit at den gifen var litt drøy, men å komme å si at vi pool supportere, eller meg for den saks skyd, mangler verdighet er bare tullball. Ta en titt gjennom kommentarene dere far med for noen måneder tilbake når liverpool var i seriøs trøbbel og etter kampen i går. Jeg skjønner at jeg kaster bensin på bål med den gifen, men å kaste bensin å bålet har virkelig et stort antall unitedsupportere gjort med kommentarer jeg føler er langt verre enn den gifen. I kamptråden fra i går tok jeg selv avstand fra carraghers takling, og var ikke helt enig i at det var et gult kort, noe jeg tør å si at alle andre liverpool supportere her inne gjør. Jeg syntes gifen var en morsom vinkling på situasjonen i går, og ville opplyse andre lfc fans om at denne eksisterte. Jeg tror at mange av dere har hatt det morsomt med nedvergende kommentarer mot vår klubb når vi var i trøbbel.

Jeg har ALDRI sagt at dere mangler verdighet. Ja gifen var ikke det verste, likevel mener jeg at man skal holde seg litt for god til å poste slikt når spilleren faktisk blir skadet

 

@Smågal, generaliser mindre, og litt mindre utroptegn og caps så får du nok et svar :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Humor? Dere kan godt suge på karamellen at dere slo oss i en av tre kamper i år. [i]Men ha litt verdighet.[/i]

 

Greit at den gifen var litt drøy, men å komme å si at vi pool supportere, eller meg for den saks skyd, mangler verdighet er bare tullball. Ta en titt gjennom kommentarene dere far med for noen måneder tilbake når liverpool var i seriøs trøbbel og etter kampen i går. Jeg skjønner at jeg kaster bensin på bål med den gifen, men å kaste bensin å bålet har virkelig et stort antall unitedsupportere gjort med kommentarer jeg føler er langt verre enn den gifen. I kamptråden fra i går tok jeg selv avstand fra carraghers takling, og var ikke helt enig i at det var et gult kort, noe jeg tør å si at alle andre liverpool supportere her inne gjør. Jeg syntes gifen var en morsom vinkling på situasjonen i går, og ville opplyse andre lfc fans om at denne eksisterte. Jeg tror at mange av dere har hatt det morsomt med nedvergende kommentarer mot vår klubb når vi var i trøbbel.

Jeg har ALDRI sagt at dere mangler verdighet. Ja gifen var ikke det verste, likevel mener jeg at man skal holde seg litt for god til å poste slikt når spilleren faktisk blir skadet

 

@Smågal, generaliser mindre, og litt mindre utroptegn og caps så får du nok et svar :)

 

Jeg ser mer på det som kritikk, en som et kameratslig tips til meg for å unngå å miste noe verdighet. Det er aldri noe positivt at en spiller blir skadet, uansett hvem det er eller hva han har gjort. Med tanke på de siste månedene syntes jeg ikke noen united supportere har noen grunn til å komme og kritisere oss, eller meg for den saks skyld. Og det gjelder ikke hovedsakelig deg Hyrlen :)

Lenke til kommentar

At man ler av resultater o.l er litt annerledes i mine øyne. Og jeg forventer intet annet fra dere den dagen vi ligger nede for telling, ser bare etter kampen igår, dere fråtser jo. Den dagen vi havner på ræva, vel, hele premier league kommer til å fråtse i det. Og jeg skjønner det.

 

Anywho. skal drikke opp pilsen folk glemte etter vorset i helga, samt få med meg at Blackpool feier gulvet med Chelsea. Hey!

Lenke til kommentar

ser bare etter kampen igår, dere fråtser jo.

Hva, hvem, hvor? Har ikke jeg lagt merke til, men det skal sies jeg ikke har lest alle 50 sidene i kamptråden.

Nå generaliserte jeg, Liverpoolfans generelt. Både på VGD, Her, Facebook, Sms. Jeg beklager smågal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...