Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har snakket med Raffa, i dag blir det:

 

Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio

----Mascherano-Alonso---

Kuyt---------------Riera

-----Gerrard

---------Keane(Torrres inn etter 63 min)

 

Resultat 3-1 til Liverpool.

Synd du ikke snakket med Rafa, Raffa(whoever that is) har pent lite med liverpools lagoppstilling. (:p)

 

 

Er skåsikker på at Torres blir benket jeg også.

Men tror ikke Alonso,Kuyt og Carra spiller.

Lenke til kommentar

Det blir en spennende kamp i kveld, ingen tvil om det. Hvis vi vinner er vi etter all sannsynlighet (hvis vi ser bort fra teorier) kvalifisert for utslagsrundene. Hvis PSV slår Marseille på Stade de Velodrome vil det fremdeles være muligheter for at vi ryker ut. Torres hviles nok, da han ikke er helt fit for fight. Dossena viste gode tendenser mot Spurs og derfor bør han få en ny sjanse. Å ha Aurelio på banen må jo bety skadetrøbbel, selv om jeg liker fyren.

 

Laget:

 

Reina; Arbeloa, Carragher, Agger, Dossena; Lucas, Mascherano; Kuyt, Gerrard, Riera; Keane

 

Alonso hviles og da kommer Lucas inn på midten.

 

Ellers er det litt krise i heimen. Jeg har billett til Liverpool - Everton og fly og hotell er allerede booket, men nå får vi vite at kampen er flyttet til mandag klokken 21.00... Whooot? Nå kan det hende vi ikke kan dra på kampen likevel fordi det ikke passer med jobben til far osv. Hadde det ikke vært for noen inkompetente jævler i styret til FA!!

Lenke til kommentar
Synd du ikke snakket med Rafa, Raffa(whoever that is) har pent lite med liverpools lagoppstilling. (:p)

 

 

Er skåsikker på at Torres blir benket jeg også.

Men tror ikke Alonso,Kuyt og Carra spiller.

 

Seffern spiller Carra, hvem andre skulle spilt?

 

Rafa blir feil som forkortning hos meg (nick), Må ha dobbelkonsonant eller hva fanden det heter ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I dag har plastikken fått kjørt seg. Liverpool har blitt en pen by med herlige butikker siden januar. Vi skal bortover til stadion om en liten time. Plassene er ganske sweet. Rad 5 på Main Stand, ganske midt på tippet Hewitt.

 

Jeg har problemer med å ta £ seriøst. Det er egentlig ikke så mye billigere her enn hjemme, i hvert fall ikke der jeg har handlet klær, men så lenge det er £ så skal det ikke mye til. Jeg stakk inn til sentrum alene klokken 08.30 i morges og brukte seks timer på å svi av like mange tusen. Tror jeg. Har egentlig ikke lyst å vite hvor mye jeg bruker, det tar bort litt av gleden ved å betale med kort. Men ny bag måtte jeg kjøpe for å få plass til alt. Business as usual med andre ord.

 

Anyways, snart kamp. Og jeg tør ikke drikke mer enn to Carlsberg. Må ha plettfritt sinn på stadion for å få med meg alt. Men etterpå, da smeller det. £2.75 for halvliteren i hotellbaren, noe som i mitt hode er rundt fem kroner.

 

I dag blir det Babel på ryggen. Fordi jeg vet han kommer til å putte. Og fordi det er den eneste røde drakten jeg har tilgjengelig her nede. Men han kommer til å putte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...