Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gerrard er jo i lufta og blir truffet i 110km/t. Vanskelig å holde seg på bena da.

sammenlikner de 2 så er gerrard overlegen i fysikken, han kaster seg som om han blir skutt med rpg.. ikke rart transfer budsjettene til lpool er lave med så høye dommer kostnader.. lpool er en skandale og skam for fotball.

 

Hvordan i helsike kan du si at Liverpool er en skandale og en skam for fotball? Fordi vi har flaks til tider? Se på Drogba hvis du vil ha filmer, dette skjer en gang med Gerrard, og han er plutselig Oscar kandidat?

Lenke til kommentar
Gerrard er jo i lufta og blir truffet i 110km/t. Vanskelig å holde seg på bena da.

sammenlikner de 2 så er gerrard overlegen i fysikken, han kaster seg som om han blir skutt med rpg.. ikke rart transfer budsjettene til lpool er lave med så høye dommer kostnader.. lpool er en skandale og skam for fotball.

 

Hvordan i helsike kan du si at Liverpool er en skandale og en skam for fotball? Fordi vi har flaks til tider? Se på Drogba hvis du vil ha filmer, dette skjer en gang med Gerrard, og han er plutselig Oscar kandidat?

 

EN? Haha. Se litt på youtube du.

Lenke til kommentar

Gerrard?

 

Hmm, kanskje ikke sett Hypocrite videon av han?

 

Se den, kanskje du endrer mening. Han er jo en filmer.

 

Uansett, så er det utrolig teit av Manchester United supportere og si at Gerrard filmer, og appåtil at han filmer værre en C.Ronaldo. Isåfall, må dere ta dere en bolle, en liten brus, og tenk dere litt om.

Ro deg ned litt. Spill litt på gitaren din vettu, eller hør på Mika sangen " Relax, take it easy" :)

Lenke til kommentar

At dere ikke innrømmer at Gerrard filmer sier meg hvor smålige enkelte her er. Vi innrømmer i det minste når våre (United eller Arsenal) spillere kaster seg. Gerrard overspiller så til de grader for å få straffer. . Fotball er en kontakt sport. Selv om man faller, er det ikke PK.

 

Lurer på hva svensken kostet.

 

Liverpool er ikke verdig å vinne en dritt imo. Spiller ekstremt kjedelig og lever utelukkene på flyten sin. NULL spennende profiler, bare tørre og kjipe "arbeidsmaur".

Lenke til kommentar
JEG HATER LIVERPOOL.. 94 minutter.. er det fettemulig.. GAAD.. Hadde satset en god del på atletico og var så nærme.. Ååhh... Jeg måtte klage til noen.. så det ble dere her inne..

 

Fy søren.. Det var fortjent at dere vant da.. Men forsatt.. kjipt!

 

 

Er du gammel? Jeg lukter at du blir utestengt for kvelden. Skjerp deg, og oppfør deg ordentlig. Er ikke vår feil at du satser pengene dine dumt.

 

Vi fortjente 1 poeng. Måten vi fikk de på er jeg ikke så fornøyd med, men det smaker godt uansett.

Lenke til kommentar
Gerrard er jo i lufta og blir truffet i 110km/t. Vanskelig å holde seg på bena da.

sammenlikner de 2 så er gerrard overlegen i fysikken, han kaster seg som om han blir skutt med rpg.. ikke rart transfer budsjettene til lpool er lave med så høye dommer kostnader.. lpool er en skandale og skam for fotball.

 

Hvordan i helsike kan du si at Liverpool er en skandale og en skam for fotball? Fordi vi har flaks til tider? Se på Drogba hvis du vil ha filmer, dette skjer en gang med Gerrard, og han er plutselig Oscar kandidat?

 

EN? Haha. Se litt på youtube du.

word her er link hvis du ikke finner det....

 

http://www.youtube.com/watch?v=M5nB_Jk9svw

Lenke til kommentar
At dere ikke innrømmer at Gerrard filmer sier meg hvor smålige enkelte her er. Vi innrømmer i det minste når våre (United eller Arsenal) spillere kaster seg. Gerrard overspiller så til de grader for å få straffer. . Fotball er en kontakt sport. Selv om man faller, er det ikke PK.

 

Lurer på hva svensken kostet.

 

Liverpool er ikke verdig å vinne en dritt imo. Spiller ekstremt kjedelig og lever utelukkene på flyten sin. NULL spennende profiler, bare tørre og kjipe "arbeidsmaur".

 

 

Hvis du syns den andre omgangen var kjedelig, så nekter jeg å tro du så kampen. Men, hey, når jeg tenker meg om, du er jo The Game. Alt annet enn Manchester United er jo kjedelig for deg, siden du altid har på Manchester United briller. Spar deg for provoseringa di.

 

Night: Vi hadde faen meg mer uflaks i dag en flaks. Straks det kommer opp en feil straffe, eller et feilaktig idømt mål iløpet av en kamp har liverpool flaks. Dere er faen meg altid ute etter en liten ting, for så å blåse det til himmels. Etter denne andre omgangen, er det jo helt klart at liverpool fortjente et poeng. Athletico hadde ikke EN sjanse. De var knapt over midtbanen vår.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
JEG HATER LIVERPOOL.. 94 minutter.. er det fettemulig.. GAAD.. Hadde satset en god del på atletico og var så nærme.. Ååhh... Jeg måtte klage til noen.. så det ble dere her inne..

 

Fy søren.. Det var fortjent at dere vant da.. Men forsatt.. kjipt!

 

 

Er du gammel? Jeg lukter at du blir utestengt for kvelden. Skjerp deg, og oppfør deg ordentlig. Er ikke vår feil at du satser pengene dine dumt.

 

Vi fortjente 1 poeng. Måten vi fikk de på er jeg ikke så fornøyd med, men det smaker godt uansett.

 

Jeg er nok egentlig litt for gammel til slike kommentarer ja.. men fytti.. Den var kjip ass.. Joda joda.. Utrolig spennende slutt.. Det var fortjent for dere.. Liverpool hadde enormt mange bra sjangser..

Lenke til kommentar

Enig med Geir-Ove aKa Xoduz lengre oppe i tråden, Jeg er glad for 1-1, men ikke måten vi får det på, straffen var veldig billig. Og jeg tror nokk Gerrard hjelper på litt, men den svenske dommeren var dårlig begge veier idag, både liverpool og Atl.Madrid skulle hatt straffer tidligere i kampen på hands.

 

Men vi får et poeng, å det kan ikke jeg som Liverpool supporter være annet en glad for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...