Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

Fordi han har spilt dårlig, det er så jævlig tydlig at han er sliten, han spiller jo hver enste kamp de siste to sesongene nå. Assistene kommer hovedsaklig fra dødball, og jeg setter virkelig pris på alt han gjør. Han kjører mange krempassninger, men også mange passninger som går direkte til motstanderene.

 

 

 

Kjipt at det skjedde akkurat foran Tottenham,city og chelsea-kampene, men et avbrekk vil gjøre han og laget godt.

 

Jeg tror ikke vi spiller bedre med Allen eller Lucas i stedet for Gerrard, og det er verst tenkelig tidspunkt at han blir skadet på. Det er vel heller ikke spesielt relevant om han har flest assists på dødballer, mål er mål.

 

 

 

Problemet er at det forventes at Gerrard skal spille like bra som han gjorde for i hans storhetstid. En grei kamp er en elendig kamp, og en god kamp er en grei kamp. Men time will show, vi får bare satse på at midtbanen og resten av laget tar ansvar mens sjefen er borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes jeg ikke ser mye til gode gamle kaptein Gerrard (ris og ros til medspillere), og 3 skritt og knall i mål fra utenfor 16meteren Gerrard.

Er det ikke Agger som er visekaptein? Finnes det en 2. visekaptein? For å si det som overivrige selgere: Spillerene må ikke se det som et problem, de må se det som en sjangse til å stå frem. Jeg håper at de bruker den (riktig).

Lenke til kommentar

Synes jeg ikke ser mye til gode gamle kaptein Gerrard (ris og ros til medspillere), og 3 skritt og knall i mål fra utenfor 16meteren Gerrard.

 

Er det ikke Agger som er visekaptein? Finnes det en 2. visekaptein? For å si det som overivrige selgere: Spillerene må ikke se det som et problem, de må se det som en sjangse til å stå frem. Jeg håper at de bruker den (riktig).

Johnson var vel kaptein nå mot West Ham når Gerrard ble byttet ut.
Lenke til kommentar

Litt av grunnen til at vi ikke ser gode gamle Gerrard som hamrer ballen inn fra utenfor 16-meteren har også noe med at han spiller i en helt annen posisjon nå.

 

Jeg mener bestemt at Gerrard fortsatt har mye bra igjen, men han må få hvile. Synes det er dumt at han blir brukt så mye, det kan jo også fremprovosere skader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gerrard blir vel brukt så mye rett og slett fordi vi ikke har noen alternativer til ham akkurat nå. Han er den beste midtbanespilleren vi har. Enhver mulig midtbanesammensetning uten Gerrard er svakere enn enhver midtbanesammensetning med Gerrard.

 

Nettopp derfor tar man han ut i kamper som mot Fulham og Norwich. Det var i grunn mye av poenget med alle sutrepostene mine om Gerrard og spilletid :D

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er store tapet at Gerrard går ut. Han har vært elendig i de fleste kampene. Spaserer rundt og vi ser få tegn til lederegenskapene hans. Han blir ikke kritisert så mye som han burde pga sin legendestatus i klubben. Kanskje har han mer å gi men jeg tror ikke vi bør bruke ham i hver eneste kamp slik vi gjør nå.

Lenke til kommentar

Vet ikke egentlig om han underpresterer, men han er blitt 34 og har slitt med mye skader som har gjort at han har mistet mye av de kvalitetene som gjorde han til en av verdens beste midtbanespillere. I tillegg spiller han i en posisjon han aldri har vært så god i. Han ser også regelrett sliten ut i endel kamper. Jeg tror ikke det er så lurt at han spiller absolutt alle kamper slik han gjør nå.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...