Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først, gratulerer til The Game med at Tevez scora! Hehe... (Grunn til at det har vore så stille her siste timane?)

Hahaha. Takker og bukker :D Kjipt at Anderson ikke putta, men pytt pytt. Det kommer vel snart tenker jeg. Forhåpentligvis allerede på Tirsdag, selv om jeg tviler på at han starter matchen. Carrick og Scholes leverer solide saker for tiden og har mer rutine.

 

The Game, fornøyd med signaturen min ? :)

Hell yeah ræste-pæste! :love::love:

Lenke til kommentar
YES BITCHES. Jeg har vært på russeball, og fått meldinger om en 4-0seier. Det varfaeen meg ebdre enn hu jeg banget på dassen på hotellet.

 

Var ikkje ho så bra eller? Tenk om du hadde sett kampen, den var til tider orgasmisk og eg reknar med det var mykje bedre å sjå den enn å høre korleis ting gjekk.. Men det er godt du vinner på fleire arenaer.. :p

Lenke til kommentar

Om vi kan fortsette i samme spor som i dag, med en Rooney som også har funne nettet endelig, så kan det jo bli gøy tirsdag. Spm er om SAF er litt forsiktig borte, satsar på å holde stand bakover og kontre inn eit eller to mål, eller om vi går ut for å angripe. Blir ikkje overraska om vi ser 5 på midten mot Roma. Hadde forresten vore greit å fått Nani tilbake, i det minste som reserve, sånn at vi har den ekstra bredda på vingen.

 

Såg akkurat match of the day, og fy flate så godt vi spelte. Rooney sitt mål som blir annulert, der viser Anderson stor klasse, først samspel med Ronaldo og deretter eit nydelig og heilt presist framspel til Hazza.

 

La endelig det her fortsette. Får håpe ikkje Rio, Evra, Carrick eller Giggs merkar voldsomt av skadene dei pådrog seg i går. Alle vart tatt av pga småskader, men får håpe alt går greit.

Lenke til kommentar
YES BITCHES. Jeg har vært på russeball, og fått meldinger om en 4-0seier. Det varfaeen meg ebdre enn hu jeg banget på dassen på hotellet.

Gratulerer da :)

 

The Game:

Nytt veddemål til Tirsdag eller til kampen mot Boro? :)

NightKeeper: Du har ikke vært på fylla hvis du klarer å skrive noe som ligner norsk på det tidspunktet av døgnet. Ikke etter min standar iaff! hehe :p

 

archanios: "Var ikkje ho så bra eller? Tenk om du hadde sett kampen, den var til tider orgasmisk ... " Ville valgt kampen i går fremfor en fylleknull, anyday. Kampen var som en orgasme i en 70 minutter sammenhengende.

 

Raste: Klart vi kan. Vi får ta det en gang iløpet av uka :)

Lenke til kommentar
Ander; son son son!

Is better than Kleberson,

Ander; son son son!

Is our midfield magican

He goes left

He goes right

To the samba beat to night

And the brass, with high class

And he shits on Fabregas

 

Tror det var sånn den gikk

Den er nesten riktig - men det er jævli vrient å synge den, du hører bare starten og slutten fordi rytmen er fked. Vi ser nok en bedre versjon dukke opp snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...