Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ander; son son son!

Is better than Kleberson,

Ander; son son son!

Is our midfield magican

He goes left

He goes right

To the samba beat to night

And the brass, with high class

And he shits on Fabregas

 

Tror det var sånn den gikk

Den er nesten riktig - men det er jævli vrient å synge den, du hører bare starten og slutten fordi rytmen er fked. Vi ser nok en bedre versjon dukke opp snart.

 

Tror den er sånn som dette.

Lenke til kommentar
Rusk eller? Sett chelseas fine hjemmestatistikk og form? Vs Boro, som har vunnet kun 1 av de siste 5, og det var hjemme mot derby?

Jeg bare svarte på at du avskreiv boro helt. Det er typisk at det er én sånn kamp som får et helt uventet resultat. Husker at det var norwich som var laget som putta på Cech, når han satte rekorder. Samme når Arsenal tapte hjemme mot Bolton når de var uslålige for et par år siden.

 

Chelsea er såklart soleklare favoritter, men kampen skal spilles først.

 

Boro spillte godt på Emirates btw

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Mykje snakk om Keano i Pool-tråden i det siste. Det er jo strengt tatt ikkje der han høyrer heime, og eg syns nesten det passar seg å mimre litt. Ingen spelarar på United har gjort meg like frustrert, forbanna og i det heile tatt som Roy Keane, men det er heller ingen spelar i verden eg ville bytta han mot. Han gjorde endel forbanna dumme ting, men han gjorde også sjukt mykje fantastisk for klubben. Eg vil verken unnskylde eller noko anna i forhold til det mindre fantastiske han gjor i løpet av karriera si, men eg trur ikkje nokon anna spelar har betydd så mykje for meg som fan.

 

Det er Solskjær som får mest oppmerksomheit når det gjeld Cl-trofeet i 99, men vi hadde aldri nådd finala uten Roy Keane mot Juventus. Det var faktisk nesten leit å sjå premieutdelinga uten Keane som kunne ta imot trofeet.

 

Keane avgjorde også kampen i november 93, borte mot Shitty etter at vi låg under 2-0 etter to scoringar av Niall Quinn. Cantona scorte to, før Keane avgjorde mot slutten. Det er kampen som førte til at eg blei United-supporter.

 

Lenke til kommentar
At Totti mister kampen er jo gammel nytt. (I hvert fall en time eller noe) :D

 

Må bare anbefale alle Newsnow.co.uk. Der får du servert nyheter hvert eneste minutt. De samler fra mange aviser. En går ikke glipp av noe som helst hvis man bare følger med på den siden.

 

Klikk meg for rykende ferske nyheter fra Premier League. :)

Mao. så får man alt tullet også.

Lenke til kommentar

FAEEEENNN Alves. Fittetryne! Men hva sa jeg? Ikke avskriv boro!!!

 

Ang Keane. fyren hadde hjerte som få og som eks bokser har han noen verdier vi supportere verden over elsket/elsker. Nemlig klubben fremfor helsa mentaliteten. en fightingspirit, guts og ståpåvilje ut av denne verden. Det finnes bare 1 Roy Keane :love:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...