Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrik ut når MUTV-sendinga blir lagt ut på nett.

 

Hele intervjuet ligger hvertfall i tekstform her, hvis du ikke har sett det: http://www.united.no/nyhetsarkiv/det-forste-intervjuet-234/

 

 

Har du forskjellen i bilder? Usikker på om jeg har sett cup..

 

Tenker å kjøpe Zlatan drakt når jeg er på kamp mot Southampton, bare veldig, veldig, veldig usikker på om jeg går for hjemme-, borte- eller tredjedrakt. Vanskelig altså.....

 

Cuptrykket er samme font som den på bildet som Sameboe la ut. PL-trykket er som det "alltid" har vært, med den klassiske PL-fonten (byttes dog ut neste år). 

 

Cup-trykk:

 

 

 

mufc-1025428.jpg

 

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Cuptrykket er samme font som den på bildet som Sameboe la ut. 

 

Aaah... Dette tar meg tilbake til gode gamle dager da Sameboe troppet opp på united - city kamp med 32 bakpå drakten sin.

 

Rett etter at tevez gikk til city :D

 

Hver gang sameboe blir nevnt i forbindelse med drakter. 

Lenke til kommentar

 

Cuptrykket er samme font som den på bildet som Sameboe la ut. 

 

Aaah... Dette tar meg tilbake til gode gamle dager da Sameboe troppet opp på united - city kamp med 32 bakpå drakten sin.

 

Rett etter at tevez gikk til city :D

 

Hver gang sameboe blir nevnt i forbindelse med drakter. 

 

Huskes fortsatt 8 år etter ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32!

#ThrowBackTuesday

 

Edit: og for dere som ikke skjønte det kan dere trykke på pil-ikonet og gå tilbake og mimre.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=456520&page=3483&do=findComment&comment=14379606

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=456520&page=3516&do=findComment&comment=14393571

Endret av Mathmus
Lenke til kommentar

 

Btw, fikk vi noen gang vite hvorfor Sameboe kjøpte drakt med 32 bakpå? Er helt sykt om han gikk med den på stadion i går!

Du vil vite hvorfor? Jo fordi at jeg ikke ville okupere et nummer som var opptatt av en spiller, og da var 32 det nummeret som var ledig først, var vel mest derfor smile.gif

 

EDIT: Er enig i de som sier det er blodharry med navn på ryggen, men da mener jeg da det kun er fornavn, for det er grisestyggt! Men jeg lover at neste drakt som skaffes er Anderson! Jeg var veldig usikker da jeg sto i kjappa og så på drakter, og gikk for meg selv!

 

Sto mellom Anderson, Fletcher og Vidic, samt mitt eget navn... Så ble meg selv til slutt, dessverre.

 

 

Håper i det minste du ikke kjøpte Anderson-drakt da  :rofl:

Lenke til kommentar

Den britiske fotballklubben Manchester United offentliggjorde tirsdag at den kjøper den franske fotballspilleren Paul Pogba (23) for tidenes høyeste overgangssum.

 

Ifølge en rekke internasjonale medier og informasjon fra klubbene selv betaler Manchester United den italienske storklubben Juventus omtrent en milliard kroner for overgangen, og spilleren har signert en femårskontrakt med samlet lønn på over en milliard kroner. Medregnet potensielle overgangsklausuler og bonus betalt til spillerens agent utgjør kostnaden til sammen opp mot 2,7 milliarder kroner over fem år.

 

Dersom klubbens omsetning holder seg stabil de neste fem årene vil den samlede investeringen i Pogba utgjøre omtrent elleve prosent av klubbens totale omsetning i perioden. Overgangssummen alene vil utgjøre omtrent 20 prosent av klubbens årlige omsetning i 2016, anslått å ligge opp mot fem milliarder kroner.

 

Magasinet Forbes anslo klubbens fortjeneste i sesongen som endte i 2015 til omtrent 1,3 milliarder kroner, som gjør klubben til verdens mest lønnsomme.

 

http://www.dn.no/etterBors/2016/08/09/1555/Fotball/derfor-er-paul-pogba-23-verdt-27-milliarder-kroner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...