Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Timothy Fosu-Mensah skal ifølge en rekke britiske aviser ha signert ny kontrakt med oss.

 

Han er vel en av de mest typiske Mourinho spillerne vi har i akademiet! Drømmen er at han utvikler seg til å bli noe ala det Essien var for han i Chelsea. TFM og Pogba sammen på midtbanen om noen år hadde virkelig vært drømmen!

 

(Dvs, selv om han for førstelaget har spilt RB, så har han på U21 og for Ajax spilt CM. Men vanskelig å gi svært unge spillere muligheten som CM på førstelaget da det kreves en mer moden evne til å lese spillet i den posisjonen. Å plassere unge spillere ut på kant av den grunn er noe feks både LvG og Wenger har drevet med).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig. Hadde bare vært på benken uansett og en distraksjon. Hadde tatt vekk litt av den sjuke magien om han kom inn på slutten på søndag, jeg vil heller se Pogba debutere på Old Trafford fredag kveld om en uke som ferskvare. PERFEKT! Ble glad når jeg så nyheten. Da får han også nesten to uker med trening før kamp. Er jo ikke som om vi er short på nytt blod i laget fra før. Blir overrasket hvis ikke alle de tre nye store starter.

 

Gledelig nyheter med TFM. Supertalent.

 

Endelig går Adnan på lån til en mindre PL klubb, slik Sturridge og Wilshere bl.a gjorde i sin tid. På tide! Jeg er veldig glad han ikke ble solgt men lånt ut i et år, tror fortsatt at det kan bli en god spiller for oss. 

Lenke til kommentar

Enig! Liker også Mourinho sine uttalelser om saken: “He fits in my plans,” Mourinho said. “That is why he is on loan at a Premier League club. If he doesn't fit in my plans, I don't care where he goes, if I don’t care which club, which manager, I just send him to Borussia Dortmund where he didn't play one match." Snaaap! :D

 

Ok, det var kanskje Januzaj selv og ikke LvG som ønsket han lånt ut til Dortmund. Men han burde ha stoppet det, og fått han til å innse at han virkelig ikke var/er god nok. Trist at han nærmest kastet bort en hel sesong der.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Klar for ny sesong. Guardiola og City har ikke en sjanse.

 

Grønn - Alt er vel

Oransje - I faresonen

Rød - Seeeeelg

 

GK - De Gea, Romero.

RB - Valencia, Darmian, Fosu Mensah

CB - Smalling, Tuanzebe

CB - Bailly, Jones, Blind

LB - Shaw, Rojo, Borthwick-Jackson

DM - Carrick, Schneiderin, Schweinsteiger

CM - Pogba, Herrera, Fellaini

RM - Lingard

AM - Mkhitaryan, Mata, (Rooney)

LM - Martial, Memphis, Young

ST - Zlatan, Rashford, (Rooney)

 

De Gea - Ligaens beste, og kanskje verdens beste keeper. Behold til sønnen hans er 16-17, så får han ta over.

Romero - Grei backup. Virker som er fin fyr. Førstevalg for Argentina.

Valencia - Virker til å være Mourinho sitt førstevalg som høyreback. Han har vært god i det siste, men det hadde ikke vært meg i mot med en back som er back. Antonio vil nok slite med Hazard og co. Deilig å se han slå gode innlegg igjen!

Darmian - Liker ikke Jose han her? Jeg trodde egentlig at han kom til å bli bra under portugiseren. Hvis for eks. Fabinho kommer, så må(bør) Darmian eller Valencia selges. Eventuelt at Valencia flyttes opp igjen.

Fosu Mensah - Et av våre største talent. Fysisk beist. Hvor skal han drilles? Som høyreback? Det er der han har spilt mest til nå hvertfall. Han har også spilt stopper. Blir Fosu Mensah og Tuanzebe vårt fremtidige stopperpar? :p Jeg håper at han blir satset på som DM. Pogba og Mensah, way to go.

Smalling - Vår beste stopper. Hadde en god sesong i fjor, hvor han var eventyrlig før jul. Kommer han til å ta nye steg? Fin type, god spiller, lys stemme, og fryktelig skjegg.

Tuanzebe - Høstet skryt av Mourinho etter 10min her en dag. Jeg har egentlig ikke sett han så mye, men han har vært nevnt som en av våre beste unggutter de siste par årene.

Bailly - Positivt til nå. BB mot Ranieri og co. Temperamentsfull type. Kan bli sinnsykt god. Fortsatt ung. Håper han lykkes. Synd med afrikamesterskapet.

Jones - Er dette sesongen han endelig legger skadene på hylla, og spiller seg inn i laget? Jeg tror ikke det, men jeg håper han lykkes. Jeg liker fyren, og tror han kan bli sinnsykt bra om han holder seg frisk. Hvis han fortsatt er kjeks om et år, så bør han desverre selges.

Shaw - Konge spiller! Godt å se at han er som han var før skaden. Måtte det fortsette. Her har vi klasse i minst 10 år. Var nok mange som måtte felle en tåre da han brakk benet mot PSV. Hvis ikke det hadde skjedd, hadde Jose vært her da?

Rojo - Tror Jose øsnker å selge han. Kunne nok fått litt spilletid som venstreback, men whatever, få inn de £15m eller hva det nå er.

Borthwick-Jackson - Er han egentlig god nok? Håper han blir andrevalg som venstreback.

Blind - Potet. Hvor bør han spille? Han bør være reserve som LB, CB og DM. Alaba bare 14 ganger dårligere i alt. Håper ikke han selges.

Carrick - Ser ut som at det er han her Mourinho ønsker å satse på som den sittende midtbanespilleren. Det er greit, og Carrick er kul.

Schneiderlin - Om dette ikke er mannen som Mourinho ser for seg at skal ta over for Carrick, så bør denne Carrick-erstatteren kjøpes snart. Håper og tror på Schneiderlin.

Schweinsteiger - Jeg liker han, og behandlingen han har fått gjør vondt. Blir solgt. Stygg sak det der.

Pogba - Rekordkjøpet. Småpenger for oss, naturligvis. Han kommer til å bli stor! Han bør få offensiv frihet. Han får nok den samme rollen i laget som Cesc hadde i Chelsea før jul i gullsesongen deres. Tror det kan bli bra. Det funka ikke så bra i EM, men det var kanskje fordi Matuidi kom litt for mye frem. Om dette ikke fungerer, så bør vi gå over til 433. Og da (også) er det farvel til Rooney.

Herrera - Kommer nok ikke til å spille så mye foran Pogba, men får nok spille mye i europaligaen og i cupene. Hvis det blir 433, så kan han fort ta den ene indreløperrollen. Fin type er han i alle fall. Digger han.

Fellaini - Kan beholdes som et annerledes alternativ, men selg gjerne.

Lingard - Virker som om at han har gjort høyrekanten til sin. Local lad. Løper utrettelig. Jobber hardt begge veier. Alle liker Lingard. Tar det han mangler teknisk igjen på innsats.

Pereira - Hva sker med han her? Er han god nok? Hvor skal han spille? CM, AM eller RM? Går han på et utlån?

Mkhitaryan - Ser ut til at denne karen skal bli satset på som 10er. Trist for Wayne. Mata er kanskje også før Rooney i køen. Det bør han vel kanskje være også. Håper Henrikh lykkes. Gi ham en god bok :)

Mata - Ser det ut til at han blir? Han har vært god for oss så langt i år. Jeg liker han, men det gjør vel alle? Bør ikke spille på kant.

Rooney - Hva skal jeg si? Jose har sagt at han ikke er en 6er eller en 8er, så da skal han ikke spille på midtbanen. Tredjevalg som 10er, og tredjevalg som spiss. Blir Rooney og Zlatan sammen for treigt? Rooney bør ikke få noen løfter om spilletid, og bør få gå om han ønsker det. Håper virkelig at han finner storformen.

Martial - Nr. 11. Er han litt lat? Tror han bør gå på litt flere løp, og ikke bare få ballen i beina. Fin type er han i alle fall. Rising star. Håper han finner formen, og bare blir bedre.

Memphis - Var god i slutten av pre season. Håper han endelig får gjennombruddet! Hvis han får det til så kan han bli skikkelig bra!

Young - Rotasjonsspiller. Fin type, tror at han er viktig i garderoben.

Rashford - Håper han fortsetter å ta steg. Han er rask, noe ikke Rooney og Zlatan gjør. Han kan også fint spille sammen med Zlatan, da Zlatan trekker såpass dypt i banen. Rashford er også en tilrettelegger. God på hælflikker ol. Gjennombruddshissig. Vår fremtidige nr9? Jeg håper det.

Zlatan - En av de største! Håper og tror at han bøtter inn mål. Håper han blir til Rashford er klar til å være førstevalg. Jeg er en Zlatan-elsker, er er i ekstase. Det har jeg vært en stund nå. Zlatan vinner alltid seriegull, ergo vinner United nå seriegull. Han har vunnet seriegull hvert bidige år siden 2002 utenom det andre året i Barca. Og han har spilt i tre forskjellige klubber i Serie A. Legende. Zlatan er idolet til Zevs.

 

Edit:

 

 

 

 

De Gea

Valencia - Smalling - Bailly - Shaw

Carrick - Pogba

Lingard - Mkhitaryan - Martial

Zlatan

 

De Gea

Valencia - Smalling - Bailly - Shaw

Herrera - Carrick - Pogba

Mkhitaryan - Zlatan - Martial

Endret av Ibrahimovic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Cupen, han fikk en kamp der i Italia, og den er overført til England.

 

Det er så tåpelig. Hvorfor skal kort bli med over fra en liga til en annen?

Hadde skjønt det om man blir generelt utestengt fra fotballen, men karantene? Meh.

 

 

 

Merkelige regler.. Heldigvis hadde han neppe spilt så mye uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...