Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sykt at vi, hvis dette stemmer, svir av å så mye penger på én spiller. Jeg gir egentlig totalt faen i hva klubben bruker penger på, men som profeten sier over: vi kunne kjøpt inn 2-3 spillere som kunne forsterket klubben for den summen. Forhåpentligvis er han den ene spilleren som Mourinho trenger for å skape gull da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer jo an på hvordan du ser på det.

 

Han puttet vel 36 mål sist sesong, satte ny rekord i Italia?

 

Gjør han det samme neste sesong så vil han jo alene skyte klubben til CL, og dermed betale inn summen på den måten.

 

Du kan jo tenke deg selv hvordan en spiller som puttet 36 mål ville gjort en enorm forskjell på United sist sesong. Så det er ikke rett frem å sammenligne pris på spillere på den måten.

 

Hva bidro Pogba med i Juventus sist sesong som gjør ham verdt summen? Var han så ekstremt mye bedre enn alle andre i verden i den posisjonen at det er verdt å satse alt på ham?

Lenke til kommentar

 

 

Kjipt at Man Utd driver å kjøper masse stjerner og greier, men så endte de opp med å plassert i League 2 på bakgrunn av denne videoen her. Riktignok hundre prosent fortjent. 

 

 

edit: nå fikk jeg bekreftet på øret at Man Utd også er kastet ut av Europa League pga. den videoen ja. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Helt sykt at vi, hvis dette stemmer, svir av å så mye penger på én spiller. Jeg gir egentlig totalt faen i hva klubben bruker penger på, men som profeten sier over: vi kunne kjøpt inn 2-3 spillere som kunne forsterket klubben for den summen. Forhåpentligvis er han den ene spilleren som Mourinho trenger for å skape gull da.

Kunne fått 2-3 Fernando Torres og ?

 

Kvalitet > Kvantitet

Lenke til kommentar

Pogba er DONE DEAL. De mest solide avisene, journalistene mfl er i unison enighet. Smådetaljer igjen, det kommer en tweet fra (juve først tenker jeg) enten i kveld eller i mårra. I absolutt aller veste fall tidlig neste uke. 

 

Sies at det er medical i USA fra noen, men det tviler jeg på. Tipper han står med trøya rundt CS kampen. Evt blir han presentert på kampen til Rooney.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...