The Hoff Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 Han fikk vel en kamp ganske tidlig i mesterskapet og leverte en stinker ut av en annen verden. Blir ikke noe mer spilletid av slikt. Og CR7 som manager? Haha, aldri i verden.
Jotun Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 Ja men han er jo så taktisk. Lagt om spillestil og greier. Og heier på lagkameratene? 1
Espp Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 (endret) Du klarte å snike deg mellom der Jotun, må jo redigere da! Enig med The Hoff. Martial fortjente ikke å spille og Ronaldo blir aldri trener for oss. Endret 12. juli 2016 av Espp
Old Game Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Skrevet 11. juli 2016 Regner med dere har fått med dere dette her,men tilfelle noen ikke har Digger måten Nani reagerer på når han ser Sir Alex Sier høyt "boss" før han gir han en god klem https://mobile.twitter.com/FourFourTwoSG/status/752373710821036032?ref_src=twsrc%5Etfw Helt nydelig, takk for link. Hvis ikke Pog har signert ila uka, håper jeg klubben gir faen å ser på andre spillere. En ting er å overbetale for et stort talent som har lyst å komme hit, en annen ting når det begynner å trekke ut. Lei av transfersagaer
Jotun Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 Og kommer han hit kommer det til å bli som med Ronaldo.
ilalo Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 Regner med dere har fått med dere dette her,men tilfelle noen ikke har Digger måten Nani reagerer på når han ser Sir Alex Sier høyt "boss" før han gir han en god klem https://mobile.twitter.com/FourFourTwoSG/status/752373710821036032?ref_src=twsrc%5Etfw Helt nydelig, takk for link. Hvis ikke Pog har signert ila uka, håper jeg klubben gir faen å ser på andre spillere. En ting er å overbetale for et stort talent som har lyst å komme hit, en annen ting når det begynner å trekke ut. Lei av transfersagaer Bare hyggelig Jeg er nok veldig i mot å hente en spiller som ikke vil spille for United,ser man på Miki feks så ville han selv til United,er slike spillere vi vil hente,spillere som er god og som drømmer om å tre på seg United drakten,så for min del så håper jeg de ikke signerer han og ser etter andre som ønsker å komme hit
Jotun Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 (endret) Miki? Å... Armeneren med det fryktelige navnet? Endret 12. juli 2016 av Jotun
ilalo Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 hehe,ja,kom ikke på hvordan man skrev det,men siden folk kaller han for miki så brukte jeg det også,hehe
Jotun Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 Ja eg koblet ikke..... Visste ikke at han har drømt om United hele karrieren..... Kjenner på et snev av skepsis til slike ting, med mindre han sa dette i fjor.
ilalo Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 Tror man skal ta det med en klype salt,derimot så har jeg lest fra flere hold om at han avslo Arsenal ,bare det får meg til å smile heheGleder meg til lørdag,skal bli godt å se de som ikke er på ferie i aksjon
Espp Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 Mye snacks i Steve Bruce sitt intervju om diverse rundt Englands skifte av trener, og en del ting jeg ikke har hørt om SAF og Man Utd på nittitallet før. Kjente savnet kom snikende når jeg leste en del av det! Anbefales. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3687064/Steve-Bruce-England-s-new-manager-English-need-identity-remove-fear-Players-arrive-headphones-humility.html
KANE2009 Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Tror man skal ta det med en klype salt,derimot så har jeg lest fra flere hold om at han avslo Arsenal ,bare det får meg til å smile hehe Gleder meg til lørdag,skal bli godt å se de som ikke er på ferie i aksjon Spesielt morsomt siden han i 2009 var "Arsenal-supporter", ref: http://www.xtratime.org/forum/260-armenian-football/231449-henrik-mkhitaryan.html#/forumsite/20794/topics/231449?page=1 1
blured Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Fra Adidas Store i Hong Kong. Den har vel vært kjent i flere mnd allerede (footyheadlines). Men første gangen jeg har sett den nye førstedrakta på en spiller. Må si jeg synes det funker at det kun er striper på sidene på det bildet.
Espp Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Blir spennende å se når vi får se ordentlig slipp på hjemmedrakten. I år er jeg faktisk litt likegyldig, fordi jeg skal ha en uansett hva jeg syns om den. Ibrahimovic skal pryde min nye drakt.
Old Game Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Skrevet 14. juli 2016 Er så jævlig stusselig å vente til langt utpå sommeren med å annonsere hjemmedrakta. Finnes ikke en organisasjon i verden som har fingeren lengre opp i ræva enn oss. Enten det er transfersagaer, annonseringer eller what not. Se på Miki, tok jo halvannen uke fra han var "bekreftet" rundtom til han stod med drakta. Det går sååååå sakkkkteeeee. Hadde det ikke vært for at Mourinho er like utålmodig som oss, hadde jeg forventet å få svar på Pogba-situasjonen i slutten av august. Slowpoke FC
Espp Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Nå nå, Mata har faktisk rettigheter på navnet / uttrykket "Slowpoke". Ellers til dels enig
Snikpellik Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Lanseringa av drakta er nok rett rundt hjørnet. Bortedrakta er lansert for lengst. Real Madrid lanserte hjemme- og bortedrakta si i dag.
Neonex Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Lanseringa av drakta er nok rett rundt hjørnet. Bortedrakta er lansert for lengst. Real Madrid lanserte hjemme- og bortedrakta si i dag.Noen anelse om hvordan det står til med tredjedrakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå