Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og likevel klarer de nesten ikke topp 4. Jaja.. Selv om Laporte ikke er ankommet enda da! 

Endret av Espp
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger en ny stopper vi og, Smalling er bankers, men Blind er ikke noen stopper og Jones er god, men best som roterende førstelagsspiller. Håper på Varane.

Skrevet

Håper virkelig det er sant! Bare synd at Mourinho har sagt at han er tilbake i juli, med andre ord så blir det 2 kamper til med LvG. Får i det minste håpe at finalen blir en av de få kampene vi har spilt bra i og vunnet samtidig denne sesongen.

Skrevet

Interessant at CP har tatt så lite poeng i PL i 2016. Ikke at jeg blir mer optimistisk foran FA-cup finalen av det. Cup er cup. Men var ikke klar over at de hadde gjort det så forferdelig dårlig i år. 

Skrevet

Interessant at CP har tatt så lite poeng i PL i 2016. Ikke at jeg blir mer optimistisk foran FA-cup finalen av det. Cup er cup. Men var ikke klar over at de hadde gjort det så forferdelig dårlig i år. 

De har vært helt forferdelige etter jul. Kunne fort blitt nedrykk hvis ikke de klart å skjerpe seg litt på slutten.

Skrevet

Helt sinnssykt vanvittig å se at Sunderland bare har tatt 3 poeng mindre enn Arsenal, Chelsea, Man City og Liverpool.

Fordi forskjellen på 3 poeng til de og de syv t United er så kjempestor?

Alt under de to øverste er flopper

Skrevet

Er litt skeptisk til Mourinho, men ser jo at det er uendelig mye bedre enn at Aloysius Paulus Maria van Gaal sitter et år til.

Og ikke kan jeg se noen som umiddelbart frister mer for øyeblikket, nå som Ancelotti og Klopp er opptatt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kan bli Pep om City ikke kvalifiserer seg til Cl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...