Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FREMTIDIG DEL AV XI

FREMTIDIG BACKUP

UNGT TALENT VI VIL SE MER AV FØR DOMMEN AVGIS

GTFO

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

David de Gea - verdens beste keeper, men blir han?
Sergio Romero - sier seg selv, blir aldri noe mer enn vår reservekeeper
Sam Johnstone - samme som over
 
Phil Jones - time's up
Chris Smalling - en av våre beste
Luke Shaw - et av de største backtalentene og selvfølgelig vår fremtidige venstreback
Marcos Rojo - middelmådig, aldri noe mer enn backup
Paddy McNair - ikke god nok
Matteo Darmian - sesongen totalt sett viser han at han ikke er god nok for mer enn backup-rolle
Cameron Borthwick-Jackson - talent, må få sjansen videre
Timothy Fosu-Mensah - stort talent, har trua på at han kan bli fremtidig spiller i første XI
 
Bastian Schweinsteiger - skadeplaget og ikke den han var, gammel
Morgan Schneiderlin - naturlig førstevalg
Michael Carrick - gammal
Ander Herrera - ikke på topp nivå dessverre
Daley Blind - potet, perfekt backup
Marouane Fellaini - bare en klovn, elendig fotballspiller
Juan Mata - så jæævelig treig 
Ashley Young - oppbrukt
Jesse Lingard - folk glemmer at fyren blir 24 år gammel, ikke et talent lenger, ikke god nok for et fremtidig lag
Andreas Pereira - wtf? vårt i utgangspunktet største talent får ikke sjansen? håper han får det framover
Antonio Valencia - orker ikke trynet på denne fyren lenger
Adnan Januzaj - har null tro på denne fyren lenger, men han må få sjansen
Memphis Depay - må få en sesong til, men én sesong til med det drittet han har servert i år: ut
 
Wayne Rooney - helt elendig, nå må han ut
Anthony Martial - 19 år og vår nest beste spiller
Marcus Rashford - åpenbart at han må få sjansen videre, men jeg ser det for meg: sliter med å score mål neste sesong pga stort forventningspress, blir benket i nesten en hel sesong, går på utlån, kommer tilbake, får ikke sjansen, ender i championship
Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer uenig i den lista, hahaha :)

 

Vi har mange gode talenter hvertfall. Og skal man bygge lag kan ikke alle skiftes ut. Siden Ferguson dro har vi hatt for mange utskiftinger, og kontinuitet har det vært mangel på. Rutinen er også viktig. Valencia for eksempel har vært veldig god siden han ble skadefri. Lingard har også vært imponerende i sin første sesong hvor han har fått ordentlig sjansen. Ting tar tid. Vi kan ikke kjøpe oss til suksess, den må komme innenfra.

Lenke til kommentar
Vi har ikke vært helt heldige med spillerkjøpene nei, burde vært dobbelt så mange på den øverste delen av lista. 

 

Shaw


Martial


Fosu-Mensah






 

Morgan Schneiderlin

 


Blind


Darmian 




Rojo




Herrera


Schweinsteiger




Romero



Memphis Depay


 

Di María


Falcao



Endret av blured
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det trenger vi tre spillere.

 

- Høyrekant av rang. Dette er en posisjon vi mangler en spiller i. Mata skal aldri noen sinne måtte spille her igjen.

- Sentral midtbanespiller. Carrick er meget gammel og defensiv. Fellaini spiller best offensivt og er ikke god nok til å starte for oss uansett. Schweinsteiger er bare skadet. Herrera har variert veldig. Dette er den viktigste spilleren vi henter inn til sommeren og hvis vi henter Renato Sanches burde vi kanskje hente to? (og selge én).

- Back som kan bekle begge sidene eller en så god høyreback at Darmian blir backup. Vi trenger sårt enda en Back i troppen.

 

Bonus 1) Skal vi satse på Rashford framover? Tørr vi gå inn i en ny sesong med bare en middelmådig Rooney og en ung Rashford som spisser? Tar det da for gitt at Martial spiller venstrekant fast. Martial kan også dyttes opp og Memphis spille kant.

 

Bonus 2) Ny keeper er helt nødvendig hvis DDG går. Hvem det skulle være vet jeg ikke, for det fins ingen andre som er så gode der ute. Litt nostalgisk er jeg, og Schmeichel hadde vært moro.

 

Bonus 3) En ny midtstopper hvis ikke:

- Jones blir frisk og stepper opp

- Rojo får tillit og viser seg tilliten verdig.

 

Det viktigste er å ikke skifte ut for mange spillere i troppen. Dette har vi måtte lide av i to sesonger nå, og vi blir å lide av det igjen hvis vi gjør samme feil i løpet av sommeren.

 

Jeg ønsker, tatt helt ut av FM her:

- Mahrez (drar sikkert til Spania)

- Alli (blir eller drar til City / Chelsea)

- Renato Sanches (realistisk!)

- Back er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Det har vært så ekstremt mange kamper denne sesongen som en MÅ vinne for å holde følge, og stort sett har en tapt alle disse. At vi nå fortsatt har mulighet på topp 4 er helt sprøtt. Jeg har uansett ingen tro på at vi ender der. Selv om vi skulle gå forbi city så kommer vi til å rote det til i siste runde likevel.

Lenke til kommentar

Lista er ikke en realistisk liste over utskiftninger jeg forventer i sommer. Det er mer en visuell fremstilling av hva LvG har fått til for 3 fuckings milliarder.

Ironisk nok er det ingen av spillerne du vil ha ut av klubben som er kjøpt av Van Gaal. 

Endret av Amoralsk
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Valencia er ikke den mest sexy nei, men han er stort sett solid defensivt og har vært god etter han kom tilbake fra langtidsskade. Ble man of the match mot Leicester. Løpsstyrken hans er viktig når vi spiller som vi gjør, altså angriper i en slags 3-5-2 så backene egentlig er vingbacker. Ønsker også at vi beholder han en sesong til.

Lingard må få mer tid. Han er en smart fotballspiller som er dyktig til å finne rom og skape sjanser. Ikke så verst defensivt heller. Men han mangler erfaring og litt sluttprodukt som kan være frustrerende å se på. Har tro på at han kan bli en veldig god spiller for oss. Kanskje ikke verdensklasse, men en solid squadplayer. Synes det er ganske ille at Lingard får så mye hat av enkelte fans. Han har nettopp slått gjennom, jobber ekstremt hardt for laget og er Manchester-gutt. 

Lenke til kommentar

 

Lista er ikke en realistisk liste over utskiftninger jeg forventer i sommer. Det er mer en visuell fremstilling av hva LvG har fått til for 3 fuckings milliarder.

Ironisk nok er det ingen av spillerne du vil ha ut av klubben som er kjøpt av Van Gaal. 

 

 

 

Det betyr fortsatt ikke at innkjøpene som er gjort har vært bra nok. De er gode nok i roller som backup. Ikke akkurat imponerende mtp pengebruken.

Lenke til kommentar

Lingard er digg! Ikke pen å se på, men digg! Han gir alt for laget, en av få slitere i Manchester United ? Han er en type spiller vi trenger flere av! En spiller for kollektivet.

 

Valencia burde vi beholde som backup neste sesong også, men det må ikke hindre oss i å kjøpe en ny back.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uenige i flere av disse her. Valencia har vært god og en viktig bidragsyter på laget etter han kom tilbake fra skaden. Absolutt noe å bidra med for oss fremover, men på sikt i en backup-rolle.

 

Rooney er ikke ferdig, dersom han godtar sin nye rolle han har vikariert i de siste kampene. Man må jo være blind (ikke daley) for å se at han ikke gjør en god jobb der. Tror det kun er her vi kan få ut det beste i ham nå. Som spiss, så er han nok ferdig på toppnivå.

 

Tror mange av dere grinebiterne undervurderer fraværet av Shaw. Jeg vil si at i perioden frem til han ble skadet var vi solid, og hele laget var balansert mtp dette - kanskje med unntak av treige midtbanespillere på sentral midt. (Shaw som megaoffensiv, Darmian som balanserende og tilbakeholdende back). Darmian er knallgod defensivt, men ikke det helt store offensivt, vil funke bra med en slik arbeidsfordeling. Neste sesong vil bli meget spennende, hvis vi klarer å beholde DDG (Shaw + Martial på venstresiden!!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...