Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror de ønsker å slå United likevel

 

Nei nå kødder du, daniel? Selv du er jo smart nok til å forstå at det sansynligvis er vanskeligere å slå West Ham hadde CL stått på spill for dem. Ta Liverpool feks, CL er innen rekkevidde og plutselig ser de ut som et bra lag!

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Siste kamp på Upton Park ja, og nå må vi virkelig kjempe for å holde unna Southampton og Liverpool.

 

Er bare jævlig skuffa akkurat nå, men når skuffelsen har lagt seg tror jeg at jeg kommer til å være sykt revansjelysten. FA Cupen friskt i minnet også. Man Utd er siste topp 6 skalp vi mangler i tillegg.

 

Sykt irriterende at det ikke kommer å stå om 4. plassen likevel. :(

Lenke til kommentar

United med flere pasninger pr skudd på mål enn konkurrentene: http://www.united.no/nyhetsarkiv/produserer-minst-av-topplagene/

 

Denne saken beviser også det jeg har sagt her inne flere ganger nå, at United har blitt mye mer direkte etter nyttår. Før nyttår hadde United 128 pasninger pr skudd på mål. Etter nyttår er United nede i 94 pasninger pr skudd på mål, og ligger nesten på snittet til Arsenal. 

 

United har blitt mye mer direkte med Jesse Lingard inn i laget, og hadde han vært en bedre spiller enn han faktisk er, så kunne det blitt veldig gøy å se United denne våren. Synd det ikke holder til mer enn en Euro League-plass.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nå er alt opp til oss da. Seier i de to siste kampene betyr CL-kvalifisering til høsten.

Om Liverpool ikke vinner EL, er det ikke sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...