Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

[...]norske LFC-fans som klikker når kommentatoren ikke holder kjeft under ynwa[...]

Det må vi få lov til. Er jo verdens beste sang.

Nei, den er egentlig ganske fæl. Sånn helt objektivt sett.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ja, for du er objektiv. :tease:

Skrevet (endret)

Er ikke til å stikke under en stol at ynwa kanskje er den mest oppskrytte sangen som finnes. Den er helt grei, men skulle jo tro vi snakked Mozart-nivå til tider.

Endret av Hansoen
Skrevet

Er ikke til å stikke under en stol at ynwa kanskje er den mest oppskrytte sangen som finnes. Den er helt grei, men skulle jo tro vi snakked Mozart-nivå til tider.

Manu-fansen er bare misunnelig for at de aldri har eller vil få en like sterk sang som YNWA.

• Liker 1
Skrevet

Takk, gutter. Sleit noe jævlig med å finne på mobil av en eller annen grunn.

PS: Debuterte akkurat med begrepet "ABC" etter noen spurte meg om hva jeg holdt med i kveld (CL). Inspirert av den gamle "ABU". Rimelig fornøyd.

Skrevet

Ynwa er en typisk ballade som hadde ryket ut i semifinalen av Eurovision Song Contest. 2/10 om jeg skal være sjenerøs.

Eventuelt en legendarisk sang som har blitt sunget av storheter som Louis Armstrong, Johnny Cash, Ray Charles og Frank Sinatra? ;)

Man Utd har mye, men de har ingen sanger som når det ikoniske nivået til You'll Never Walk Alone.

• Liker 2
Skrevet

You'll Never Walk Alone er vel ikke skrevet til Liverpool? Dere har tatt den også spiller dere den bare på stadion før kamp, i tillegg til at dere har tatt tittelen og skrevet den over en port på Anfield.

• Liker 1
Skrevet

You'll Never Walk Alone er vel ikke skrevet til Liverpool? Dere har tatt den også spiller dere den bare på stadion før kamp, i tillegg til at dere har tatt tittelen og skrevet den over en port på Anfield.

Nei er du gal.

Skrevet

Takk, gutter. Sleit noe jævlig med å finne på mobil av en eller annen grunn.

PS: Debuterte akkurat med begrepet "ABC" etter noen spurte meg om hva jeg holdt med i kveld (CL). Inspirert av den gamle "ABU". Rimelig fornøyd.

"Gamle" ABU? Halve forumet her går jo under den kategorien.

Skrevet

Nei er du gal.
Han banner i kjerka her nå. Snart kommer de løpende med referanser til Ynwa, hillsborough og hele sun balletten.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...