Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

E d mulig. Dritt lag!!

Utrolig dårlig forsvarsspill der.

Tidenes gavepakke av dommer. Så spiller de så utrolig rævva.

Heeeelt utrolig at det går an å rote dette til.

Endret av Jotun
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ny seier, og det var en viktig en. Ser etterhvert lyst ut for CL. Bra kamp var det for det meste også.

Begynner å bli få ord igjen å bruke om Bruno Fernandes nå, eller? Overlegent den beste spilleren i Premier League denne sesongen.

Han har nå 16 assists til tross for å ha spilt over halve sesongen dypt på midtbanen i et lag som har slitt. Rekorden er 20 (Henry, De Bruyne).

Han har skapt 103 sjanser (!) denne sesongen. Nærmeste spiller på den statistikken har 58...

Han er oppe i 100+ mål og 100+ målgivende pasninger i alle turneringer (105 og 100). Han gjorde det på 318 kamper. For kontekst: Messi gjorde det på 319 for Barcelona, Ronaldo gjorde det på 325 for Real Madrid.

Casemiro: 7 mål denne sesongen til nå, flere mål spillere som Saka, Cherki, Gakpo, Marmoush, Doku, Silva, Wirtz, Delap og Gordon.

Har vært utrolig viktig for dette laget.

Sesko: Oppe i 9 mål nå. 8 på sine 10 siste kamper. Bare 22 år. Toppscorer hittil i 2026.

Spennende fremtid!

Endret av Snikpellik
Skrevet

Blir ikke lett å erstatte Casemiro (med viktige målene sine) og evt Bruno (16 assist!) til sommeren nei. Bruno MÅ bli. Hvertfall ett år til.

Skrevet

Roy Keane vil kaste Carrick, jeg skjønner ikke hvorfor. Om vi ender med CL etc. syns jeg det er idiotisk å begynne å lette etter noen andre.

Skrevet

Ingen vits å bestemme seg for Carrick enda i hvert fall. Vi må se hvordan han og teamet løser resten av sesongen rent taktisk når det drar seg til. Og ikke minst så er hvem som er alternativene vel så viktig i vurderingen...

På sikt er uansett det viktigste at de fortsetter å forbedre hvordan klubben drives (ledelse, akademi, scouting, dataanalyse, fysio, kosthold, treningsanlegg). Og at den sportslige ledelsen klarer å være langsiktige på overgangsmarkedet (en rød tråd i spillestilen på tvers av hovedtrenerne, hvilke aldersgrupper som skal prioriteres, hvor mye penger som skal brukes, lønnsstruktur i spillertroppen, osv).

• Liker 1
Skrevet
^fmj skrev (På 17.3.2026 den 1.37):

Roy Keane vil kaste Carrick, jeg skjønner ikke hvorfor. Om vi ender med CL etc. syns jeg det er idiotisk å begynne å lette etter noen andre.

Roy Keane og andre "eksperter" har betalt for å komme med kontroversielle meninger. Av  og til blir det dei kommer med bare dumt.

Skrevet
blured skrev (På 17.3.2026 den 16.06):

Ingen vits å bestemme seg for Carrick enda i hvert fall. Vi må se hvordan han og teamet løser resten av sesongen rent taktisk når det drar seg til. Og ikke minst så er hvem som er alternativene vel så viktig i vurderingen...

På sikt er uansett det viktigste at de fortsetter å forbedre hvordan klubben drives (ledelse, akademi, scouting, dataanalyse, fysio, kosthold, treningsanlegg). Og at den sportslige ledelsen klarer å være langsiktige på overgangsmarkedet (en rød tråd i spillestilen på tvers av hovedtrenerne, hvilke aldersgrupper som skal prioriteres, hvor mye penger som skal brukes, lønnsstruktur i spillertroppen, osv).

Enig. Aston Villa-kampen synes jeg var et veldig positivt steg i riktig retning for Carricks kandidatur i så måte.

Her reiste United seg igjen etter flere litt svake prestasjoner, og tap sist mot Newcastle, i en veldig viktig kamp. Det er sånn utvikling vi må se. Evnen til å gjøre grep underveis i kampene er også viktig, og det skjedde i pausen her. 

Har egentlig veldig troa på Carrick, men som du sier er det ikke noe poeng i å bestemme dette enda. 

Skrevet
^fmj skrev (9 minutter siden):

Hva skal vi egentlig med VAR?

Akkurat. 

Et av målene til B må være feil i dag. Enten skal begge ha straffe (som eg syns er riktig) eller ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...