Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men helt ærlig. Jeg har ikke klokketro på 4.plassen enda. Laget har fremstått som juniorer i hele år og jeg er ikke sikker på om Mata kan løfte det nok. Jeg tenker mest på om Moyes nå klarer å tydeliggjøre en filosofi, for det har jeg ikke sett mye til tidligere. Godt mulig vi får se Mata-Kagawa-Rooney-RvP mot Cardiff, men vil spillet sitte? Man er nødt til å ha et helt lag, og ikke bare et angrep. Selv med Rooney, RvP og Januzaj på banen har det vært veldig trøblete bakover tidligere i år, og vi må virkelig ha inn en til å stabilisere og koble sammen forsvar/angrep på midten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Us selling Mata can be likened to breaking up with the hottest girl you've ever dated - the one that treated you right. Because you can't see a future with her. She's the one you're going to be wanking over for the next few years while you watch her "servicing" other men (MUFC). Men you hate. Very much."

 

 

"Reading the comments from the United fans about how they should play Mata is killing me. It's like listening to a guy you hate discussing how he's gonna fuck your girlfriend when you break up"

 

Dette gjør så vondt. Langt inn i hjertet.

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Ingen grunn til å ta noe som helst på forskudd. Uten tvil en usedvanlig deilig signering, men det er fortsatt utrolig mye dødkjøtt i troppen. Samtidig kan hele verden se at United er light på midten, og at det MÅ inn minst én spiller i januar. Blir neppe Gundogan eller Vidal, så jeg tar gledelig imot Cabaye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...